Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 6 februari 2012 18:37

Nu är jag mätt och trött.. Fast jag e sjukt uttråkad. Så tror jag ska släpa fram mina scrapbooking grejor och sitta och pyssla :D Inte en kväll till utan att göra nått =)

Sitter och päser i soffan =) Efter en delikat måltid ;) Spagetti och köttfärssås :D Men det är gott :) Säg va ni vill ;) Haha =)
Imorgon ska jag "storstäda" eller så gott som. Tvätten e klar. Ska damma av och dammsuga =) Och träna så klart ;) Blir lika tufft som idag ;) 20 minuter joggning och jag va helt död.. Men det ska ändras på :P Det bästa är att man kan kolla på tv samtidigt som man gör den "övningen" på wiiet så slipper man kolla på när en figur som ska likna en springer runt och inte ger en den minsta motivationen =) Så kollar på Grey's repris :P Vet inte om det går att kolla på film på playstationet samtidigt som man tränar på wiiet? Det är ju olika ingångar i tvn så det borde gå tycker jag ;) så det är ju bara att dra på nån serie medans man joggar ;)

Nu ska jag tända ljus och sen scrapbooka =D

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 6 februari 2012 12:27

Hello =) Läget? Här e allt bra. Ska strax skutta in i duschen. Har tränat 1 drygt 1 timme och är helt slut så det ska bli gott att ta en låång dusch =)
Håller på att tvätta oxå. Sen när jag har duschat ska jag röja undan här och sen ta en promenad med Ellen =) Ska ta en annan promenad idag =) Lite längre och lite mer backar =)


Men nu blir det duschen =D
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards