Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 27 februari 2012 21:36

Jaaaa det lär jag ha.. Har spelat Xbox Kineckt (?) hela kvällen med Wilma och det va sjukt jobbigt. Dock springer vi runt på DisneyLand ;) Sjukt kul är det, tyvärr gjorde vi fel i början så vi måste spela om allting i morgon.. men när man vet hur man ska göra är det inte så svårt ;) Men det är mysigt ;)

Sen om jag ens klarar av att gå i morgon det är en annan sak , det är i morgon det.. Hahah.. Men som sagt, känner det redan nu i låren så ja, det ger sig som sagt..


Nu ska jag kolla klart på Chef undercover..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 27 februari 2012 09:01

God morgon =) Har ni sovit gott? Det har jag, tills klockan ringde.. Men det va bara te att ta sig upp =)

Nu på morgonkvisten har jag fått i mig frukost och gjort mig i ordning. Har även pratat med Linda =) Skönt att veta att hon har kommit fram ordentligt och att allt har gått bra =)
Men det är helt sjukt, vi lämnade henne i lördags morse och hon e framme nu, dock ligger Nya Zeeland 12 timmar före sverige, så nu är klockan 21,05 :P Helt galet egentligen =D

Sitter och väntar på Fia och Jonna  som är på väg hit nu =) Kommer bli en mysig dag ^^,

Så nu ska jag dra =)
Hörs sen =) Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards