Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 31 december 2011 16:52

Bara för att jag e segast i världen så blir de inget tidsinställt så därför får det planerade inlägget nu ;)Här är mitt nyprslöfte;* börja träna, äta rätt och inget godis. Nu jävlar får de vara nog!Nu e vi på väg till Varberg :) puss & kramOCH GOTT NYTT ÅR !!!

Av Alexandra Ekdal - 31 december 2011 13:09

Har hittat en resa jag bara viiiiill ha !!! Inte alls dyr heller :( Och det är i slutet av januari.. Hmmm.. Undra hur fan jag ska få med honey ?! ;)

Vill oxå till värmen och slippa kalla sverige i en vecka.. Hade varit mumma!!!

Hmmm..

Borde ta mig in i duschen typ nu?

Av Alexandra Ekdal - 31 december 2011 12:11

God förmiddag på er :D
Laddade inför i kväll?? Det är jag till 1000 =D Ska bli super skoj =)
Hade lååång sovmorgon idag. Sov till halv 11 =) super skönt.. Nu har jag fått i mig frukost och ska snart ta och hoppa in i duschen =)


Bobby sitter och spelar playstation move Eyepet en as gullig ap-katt?? Haha, det är super sött.. Innan spelade han TV Superstars, där han skulle typ dansa på en catwalk xD Fan va jag garvade asså.. Så jävla kul..


Ne nu ska jag dra =) Slänger in ett inläggg sen =)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards