Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2011 22:10

Va tiden går..Ge mig mer timmar på ett dygn för jag hinner fan inte.. Jag får panik.. Nu e det dags och sova så man orkar morgon dagen.. Sen blir det till att fixa lite julklappar.. Dom sista ;) det gäller att vara ute i godans tid :)
Och det är jag men jag har 1 ledig dag som jag har iofs massor att göra på men annars jobbar jag och är borta dom dagarna jag e ledig.. Så ja julafton är min lediga dag nästa gång.. Hmmmmmmm.....


jajaj ne nu ska jag krypa ner i sängen.. Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2011 21:24

Här kommer lite bilder från i måndags kväll :D
En sjukt rolig kväll med mina fina tjejor :)

          


Det ska alltid vara nån cp bild på mig och Linda ;) Det är typ standard ;)

Haha :D
Ni är underbara tjejer ^^, Löööve Yoo!!


Nu sitter jag i soffan och kollr på Leilas Söta jul :) Ett underbart program måste jag ju säga ^^,
Får lite panik när jag vet att på lördag e det bara 2 veckor kvar till julafton. Vilket betyder att jag MÅSTE köpa färdigt alla julklappar.. Har 2 eventuellet 3 kvar. beror på hur mkt jag jag bestämmer mig för att skämma bort älsklingen med ;) Haha =) Annars e det bara pappa och Kevin kvar :) Får nog köpa nått till Kristoffer med ^^,


jaja det återstår och se =) Ska ju köpa en kamera i jul med =D hoppas NetonNet har rea, då hoppas jag den blir ännu billigare =D


Nu ska jag skriva en "Att göra lista " till på lördag, den listan kommer bli lång.

Puss och kram och god natt :)

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2011 18:21

Tänkte bara berätta för alla fans att första delen kommer ut på film den 14/3 2012 enligt ceon ;) fatta om det är snart..Nog om det. Har typ 4 minuter rast kvar och vet inte hur jag ska spendera tiden ;( så jag passar på att slänga in ett inlägg här. Har precis ätit kvällsmat äggmacka m kaviar ;) as gott..Nu måste jag dra. Puss

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2011 10:02

God morgon. Haha =) Har varit vaken i drygt en timme orkade inte gå upp..

IDag blir det jobb hela dagen idag med.. Och när jag vaknade tänkte jag YES, snön e nästan borta men så kommer det ny nu :( Hatar snö, det kan komma till jul inte innan..


Sitter och kollar på Lyxfällan och jag förstår inte hur i helvete folk tänker????? Vill man ha typ lån på en halv miljon och bara köpa mer och mer och mer och total vägrar att sälja :S Plus att dom skulle ha barn oxå.. Och huset e typ fallfärdigt.. Åh hatar sånt folk!!!! Sorry men asså seriöst..
Jag vågar nästan säga att jag ALDRIG kommer bli sån för jag e livrädd för att ta lån. Vet hur det kan gå liksom. Så jag vågar kanppt ta billån. Nu behöver jag ju inte det i med att jag betalar till Bobby direkt istället..


Ne nu måste jag dra..

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards