Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 2 december 2011 22:20

Hello..

En super trött och sleten Alex e det som sitter här just nu.. Är så sjukt trött så jag funderar på om jag e vaken eller om jag egentligen sover ;) Hahah..
Dagen i helhet har bestått av jobb och sedan hem och fixa. Snart är jag klar med mitt ena underverk ;) Som ni kommer få se mer av på tisdag eller onsdag :) Men jag har fan mkt kvar att göra ändå.. Hoppas inte att det tar för lång tid på söndag så jag får nått gjort. För på måndag ska jag fixa mina naglar =D Så åker jag till varberg direkt efter det..

IDag blev det hemma pizza till middag. Sjukt gott..
I morgon ska jag jobba sen ska jag och Bobby passa Eveline och Alicia =)


Sitter och kollar på The Fighter.. Rätt rolig.. Men typ seg på nått sett..
Så nu tänker jag hoppa in i sängen..
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards