Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 december 2011 22:13

Nu sitter jag och syrran och kollar på Chloe.. Har sett den innan men det är den enda bra filmen som går på tv över huvudtaget..

Kan ju säga att det har varit hela havets stormar här hemma. Men nu e det lugnt igen. Kan ju säga att jag och min syster kan gapa och skrika på varandra i flera timmar sen kan vi vara helt lugna och trevliga mot varandra igen.

Fick smakat på mammas julgodis, det va inte alls lika gott som mitt är ;) Detta va typ en utsjunken chokladplätt med lite cornflakes på xD Haha =)
Det blir ju så när inte jag e hemma och styr upp grejer :)

Uppdaterat Attans bloggen :)

http://attansracing.blogspot.com

KIka in vet jag :)

NU ska jag krypa ner i soffan och bara mysa.. I morgon ska jag och W till kusin och hans mor och göra julgodis ^^, Ska bli trevligt. K ska till skolan och mamma och syrran ska till Gekås och handla julklappar :) Får ju passa på när man erbjuder sig ;)

Puss & kram =)

Av Alexandra Ekdal - 12 december 2011 17:28

Hej bloggen.
Sitter hemma hos mamma och är sjukt trött efter denna dagen.. Det är helt galet tråkigt på jobbet när det knappt är några kunder. Men jaja..

Dagen har gått rätt fort. Började dagen på lek, sen fick vi reda på att jag och Anna B skulle till kosmetika, blev lite tveksamma först, va rätt tråkigt i början, men det blev bättre efter lunchen då man hittade lite bättre..

Bilen gick som en klocka idag iaf :) Men en sak e säker, ska hålla kolla på bultarna nu, har inte lust att hamna i diket p.g.a det.. Men det gjorde jag inte ^^,


Nu sitter jag och kollar på när Kevin och hans kompis spelar xbox kinekt, det ser rätt roligt ut faktiskt..

Annars har det inte hänt så mkt idag.. Ska snart fixa lite kvällsmat till mina små <3 då mamma ska på julbord i halmstad (varför man nu lägger ett julbord en måndag e det ingen som vet, men det är dom där sova-grejerna ;) Haha =) Det blir säkert bra, själv ska man äta julbord på torsdag på jobbet. Hoppas det blir gott.. Det är ju gratis så why not liksom ;)


Ne nu måste jag dra. Kanske kommer in senare :)
Trevlig måndag kväll på er :)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards