Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2011 23:54

Nu är jag hemma igen. Efter en MYCKET rolig kväll med mycket skratt och prat.. Love my girls!! Bilder kommer i morgon för när man är hos carro då blir det sent hur fan man än vänder och vrider på det ;) Ikväll har jag även fått 3 julklappar en av mamma, en av syrran och en av farmor. Av mamma fick jag ett likadant armband som det i inlägget nedan fast i rosa, av syrran fick jag Keplers bok Eldvittnet och av farmor fick jag en bok om choklad!!! Passar mig utmärkt i med att jag bara älskar choklad!! Tack.Nu ligger jag i mammas säng och ska sova för i morgon så ska jag jobba! Sov gott. Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2011 17:55

Kanske ska ta och göra mig i ordning för att åka ut till Carro??

Fixa håret sen dra mig utåt =)
Kommer kanske bilder sen eller så kommer det i morgon när jag kommer hem från jobbet om jag någonsin kommer hem från jobbet xD Slutar 20.00 men så har jag telefonen med.. Så vi får la se ;)

Hörs
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2011 17:18

Har hittat så sjukt mkt fint på Style By Tyra som jag bara villll ha. Men jag vet inte om jag ska beställa eller inte. Hmmm... Hittat snygga stövlar som går till låren UTAN klacka, det är helt fantastiskt fina är dom.. Hmmmm Får nog tänka på det..
Nu ska jag fortsätta kolla vidare ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2011 17:01

Nu har jag kommit hem till mamma och hämtat Wilma. Efter en trevlig dag med Frida i stan. Men fy fan va besviken jag blev på mellandags rean :/ Hittade 2 linnen och 2 typ tubtops bhar, 2 ögonskuggor och ett armband, förklarar mer efter bilden. Här får ni bilder istället ;)

       


Armbandet är köpt på Ur och Penn för 59 kronor och av dom 59 kronorna går 20 kr till Barncancerfonden. Och dom e riktigt snygga med =) Är lite inne på att köpa ett till.. Fanns massa färger, grönt, blått, organt, rosa och svart rosa =) Detta..
Känner att detta verkligen är en bra sak. Dock vet jag inte till 100% att det verkligen går till det men det hoppas jag verkligen att det gör. Köpte rosa bandet i oktober, inte för att jag har använt det, men jag köpte det iallafall =)

Om drygt en timme ska jag till Carro på tjejkväll =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2011 11:49

Hej bloggen. Skriver i full panik..
Har inte tid att sitta här egentligen.. SKa ner till Varberg och träffa Frida, ska möta henne halv 1 i stan ;) så får lägga på ett kol nu..

Lite stressad som vanligt ;) det är inte lätt att vara mig ;)
Kanske hinner slänga in nått inlägg sen på mammas dator.. ska kolla mellandags rean oxå ;)
Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards