Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 6 december 2011 21:25

Gött att vara hemma precis innan Desperate Housewives börjad :D

Hade telefonen på jobbet så slutade inte innan halv 9.. Men men. Det är en halv timme mer betalt ;)
Haft sjukt lite och göra idag. OCh vet inte vad som har hänt,  men folk har typ varit sjukt sega idag, eller hur fan man ska säga.. Jag vet inte. men 40 pall på en dag, är DÅLIGT.... Sjukt dåligt..

Jaja nog om jobb..

Hoppas man kan somna hyfsat tidigt idag, för jag e typ trött men ändå inte..


Hoppas det blir lika lite på jobbet resten av veckan som det har varit idag. Hur underbart som helst :D


Dags att dra. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 6 december 2011 09:52

Nytt inlägg på attans bloggen =D Den hittar ni HÄR  ... Kika in vet jag ;)

NU ska jag gå och brutal väcka min syster :D
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 6 december 2011 09:22

God morgon.

Sitter hemma hos mamma och äta frukost. Macka med makrill i tomatsås ;) och mjölk.. Mumma !! Har sovit sjukt gott.. Fick lite hjärtklappningar när klockan ringde as högt!!! Inte okej när man inte kan ställa in olika volym på olika grejer ;/ Uscha.. Jaja nu e jag vaken och klar för jobbet. Får nog verkligen åka i tid i dag för det verkar vara mööööö snö på vägarna efter Rolfstorp..


Igår kväll va jag och Carro hos Linda och hade sjukt jävla skoj. Orkar inte dra allting just nu så ska se om jag orkar göra det i morgon istället =) Eller i kväll, fast grejen är att jag slutar kanske halv 9 och så börjar Desperate Housewives klockan 9 och e det då mö snö och skit på vägarna så lär det ta tid.. Men iallafall. Det va länge sen jag skrattade så mkt. Vi har fan alltid lika kul =D Och god mat blev det med ^^, Tacogratäng och sallad =)


Ne nu måste jag dra mig lite kvar att fixa innan jobbet. Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards