Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2011 21:59

Nu e vi hemkomma från liseberg, blev ett ex antal vinster ;) haha.. Men jag orkar inte skriva så mkt, bilderna får tala för sig själva. Roligt och väldigt mysigt.
och jag måste säga att jag e så extremt lyckig för att jag har så fina vänner runt omkring mig och allra mest min älskling. Vet inte alls hur mitt liv hade sett ut utan honom! MEN jag vet att jag älskar honom över allt annat..


                       


Som sagt det blev  en del godis ;)
Mer bilder kommer när Carro får tummen ur röven och skickar dom till mig ^^, Hoppas det kommer väldigt snabbt. För jag det finns fina bilder på mig och Bobby på hennes kamera =) Längtar tills jag får köpt min!!!

Nu blir det sängen för i morgon är det jobb 7-16. Sista veckan va jag vet :S Hoppas på veckan efter jul med. Det ger sig, orkar inte tänka på det nu..

Ska krypa ner i sängen för jag fryser..

Puss & Kram

Sweet dreams <3

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2011 13:43

Att åka =)
Storstan here we come. med ett stop i Getås hos Bobbys föräldrar =)

Så nu ska jag ta på mig mina leggings och ta fram min andra väska sen drar vi =)
Hörs i kväll..
Puss & Kram

Ajj

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2011 11:27

:'( Jag har lyckats skära mig på papper 2 ggr på 2 minuter.. Det gör svin ont :( Plus att jag lyckades hugga mig mellan tummen och pekfingret innan oxå :(

Men snart e jag halv klar med C's julklapp, det är bara text och dekoration kvar ;) Det roligaste måste jag ju säga :) Men än e det mkt kvar, måste snart hoppa in i duschen och så. Men det hinns med ^^,

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2011 10:09

God morgon alla morgonpigga läsare =)

Hur e det med er? Här e allt bra, vaknade tidigt trots att jag kunde ha sovmorgon ^^, Men nu har jag hunnit med väldigt mycket tycker jag =) Fått igång tvättmaskinen, diskat, torkat av i köket, fixat med lite scrapbooking, och nu håller jag på med frukosten. Äggmacka får det bli, det är typ det vi har hemma =)

I natt har det kommit massa snöö.. Lite mysigt är det faktiskt, men ändå. Inte när vi ska åka iväg, inte kul att köra i, men det är Bobby som ska köra, så det är lugnt. Tycker iofs inte ens om att åka med när det är snö och skit .. Men men =)

Efter frukosten ska jag fixa med C's julklapp och sen ta en dusch och göra mig i ordning så ska vi åka sen =)

Bilder kommer i kväll =)
Nu måste jag kika till äggen.
Puss & KRam

Ovido - Quiz & Flashcards