Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 26 december 2011 22:37

Har jag grejat med i 2 timmar. Helt slut i rygg och nacke. Så nu ska jag gå och lägga mig =) Som sagt, jobbat kallar imorgon. Så jag har inte så mkt val mer än att gå och kojsa.. Men det ska bli skönt efter en dag som hemma. Men mysigt har det varit (=

Sov gott alla läsare.
Puss & Kram & God Natt<3

Av Alexandra Ekdal - 26 december 2011 20:34

God kväll alla läsare =)
Hur har eran dag varit? Min har varit bra och lite stressig.. Gick upp typ tjugo över 8 för att göra mig i ordning. Sen så åkte vi ner till halmstad till Biltema, Jula, Rusta, Jysk m.m
Först gick vi typ 1½ timme på Biltema. Sen gick vi över till Rusta och dom ställena. Hittade sjukt snygga lådor på Rusta, bild kommer nån dag i veckan när jag hinner =) New York motiv med en gul taxi på ;) Passar as bra i våran hylla..


Nu i eftermiddag så har min pappa varit här. Alltid lika trevligt att träffa pappa. Måste göra det oftare. Men båda två är upptagna så himmla ofta så det blir att man inte hinner träffas. Det kommer bli att vi träffas mkt mer nästa år när jag ska börja köra igen =)
Fick en fin ljuslyckta, en triss där jag vann 50 kr och så fick vi 2 biobiljetter =) Tack så mkt =)

Efter pappa åkte så började jag fixa i bokhyllan :) så nu ser det lite bättre ut iallafall =)

I morgon ska jag jobba sen ska jag träffa Frida på onsdag, sen ska jag hämta dom små och efter det ska jag till Carro på tjejmiddag =) Det ska bli trevligt. Hoppas Sara kan offra lite tid nu innan hon och Linda åker till Thailand i en hel månad. Sen sticker Carro och Linda till Nya Zeeland..

Kommer sakna mina tjejor..


Just nu sitter vi och kollar på Family Guy.. Ska fixa lite med C's julklapp så den e klar till på Onsdag =)
Ha en god fortsättning på er allihopa.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards