Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 27 december 2011 21:56

Nu e jag helt slut i mitt huvud. Massa klippa och klistra och än är jag inte klar. Ska göra klart det i morgon innan jag åker till varberg, Det är bara lite dekorstenar och grejer som ska på sen e jag klar =) Hoppas hon blir nöjd =) Jag börjar bli nöjd iallafall =)

Nu ska jag snart sova. Puss och kram<3

Av Alexandra Ekdal - 27 december 2011 21:56

Nu e jag helt slut i mitt huvud. Massa klippa och klistra och än är jag inte klar. Ska göra klart det i morgon innan jag åker till varberg, Det är bara lite dekorstenar och grejer som ska på sen e jag klar =) Hoppas hon blir nöjd =) Jag börjar bli nöjd iallafall =)

Nu ska jag snart sova. Puss och kram<3

Av Alexandra Ekdal - 27 december 2011 19:09

Hej bloggen.
Hur e det med er? Här e allt bra, mätt som tusan, har precis ätit spagetti och köttfärsås =) Annars e allt bra. Trött och sleten efter dagens jobb. Man blir lite bortskämnd när man har varit ledig i 3 dagar och sen upp as tidigt för att jobba =)
Men dagen har gått sjukt fort. Började med att städa hela avdelningen då dom inte riktigt hann göra klart hela avdelningen i fredags då det blev massa att göra på kvällen.
Men det gör inget då det inte va så mkt att städa=) Sen packa upp en blandpall + lego. Efter det va det dags för en väl behövlig frukost ;)
Sen skulle jag ta hand om plockvagnarna, blev klar men fick inte kört ut så många dock. Men dom blev färdig sorterade iallafall. Det är huvudsaken. Så nu har dom att köra ut i morgon ;)

I morgon ska jag ner till Varberg och träffa underbara Frida som jag inte har träffat sen jag vet inte riktigt när.. Men i morgon blir det både lunch och kolla i affärer =D
Efter det ska jag hämta pluttisarna.
På kvällen e det dags att träffa flickorna igen =) Linda och Carro :) Sara kunde inte.. Men det blir trevligt det vet jag =)


Ne nu ska jag fortsätta greja med C's julklapp.. Har en del kvar att fixa..
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards