Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2011 21:43

Nu e jag nöjd för idag. Ryggen värker, knäna verkar. Så nu tänker jag krypa ner jämte älsklingen och sova. Jobba i morgon med..
Och i morgon måste jag få klart 2 av mina 3 underverk ;) Så jag kan börja på nästa ;)

NU ska jag sova. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2011 20:08

Harrejössös vart tar tiden vägen??? Helt sjukt. Det är redan den 1 december. 23 dagar kvar till jul och jag börjar få lite panik. Hela helgen är fullspäckad.

Vi börjar med idag ;)
Dagen började med att jag ville spraka ut Bobby ur sängen för att han inte orkade gå upp, eller rättare sagt han kunde inte stänga av telefonen. Sen ringde hans klocka igen. Och då började han mysa med min axel.. Sen gick han upp och då ville jag VERKLIGEN inte gå upp, då tyckte jag att han kunde komma och lägga sig igen. Men ne, då ringer min klockjävel. Det va bara te att gå upp och se glad ut. Eller nästan iaf..

Sen jobbat hela dan. Sjukt lungt och skönt. Det va helt underbar ^^, Så dagen gick fort. Utan protester faktiskt ;) Annars brukar jag vara bra på att gnälla om att tiden går så sakta ;) Men va fan jag har redan varit på Lek i 4 veckor. Det är helt sjukt.. Ska vara där iaf 2 veckor till.. Hoppas på en vecka till efter det ;) Sen får vi la se om vi ska någonstans i mellandagarna annars jobbar jag väl då med, om jag får nått dvs. ;)

På tal om jul, jag har ju helt glömt att köpa en jätteviktigt julklapp.. Plus att jag ska fixa en julklapp till pappi oxå, men jag vet redan vad jag ska köpa så det är lugnt ;)

I helgen blir det jobb, barnpassning och julgodis bak :D Niiiiice :D Men fan va jag kommer vara trött på måndag. Måndag är oxå fullspäckad. Göra naglar på måndag. Sen möte och efter det tjej mys hos linda :D

Nu måste jag fortsätta med mina underverk.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards