Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 13 december 2011 16:27

Nu har vi kommit hem och fått ätit efter en dag med Janet och Kristoffer :)
Vi har gjort chokladkola, rispuffar i choklad och ett försök till bryt knäck :) Den sista lyckades vi inte med ;) ELler vi och vi, Wilma och Janet, för jag passade sötnosen :) Fick en underbar bild på honom..

 


As mysigt smile =) Han e så översocial den lille plutten så sova när det är mer än mamma och pappa hemma går ju absolut inte.. Hehe :)
Sen fick jag en inbjudan till dopet och ett speciall uppdrag =) Nämligen att jag ska bli gudmor (om det är så man kallas nu för tiden? ;) Men jag ska bära han på dopet iallafall :) Min lilla plutt ^^, Hade nästan en lite känsla i magen att dom skulle fråga =) Och det är så klart att jag ställer upp ^^,


Fick upp tomtarna hos morfar med =) Det blev lite mer julkänsla där med..

Och just nu sitter jag och kollar på när Kevin spelar NHL, as tråkigt xD Ikväll ska jag och mammi slå in julklappar efter luccefesten på dagis och innebandyträningen för Kevin..


Nu måste jag dra mig.

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 13 december 2011 09:45

Glad Lucia alla fina människor :)
Idag blir det julgodis bak med Janet, Wilma och Kristoffer =) Eller aa, jag passar Kristoffer och Wilma hjälper Janet ^^, Haha :)

Ska ta morfar äckliga 99a ut till dom, hatar den bilen, fan ingen servo eller nånting i den satans bilen, det märks att man blir bortskämd när det gäller sånt ;) Hoppas den inte tänker krångla iaf..

Ska posta mina brev innan vi åker ut, eller så får jag göra det efter, för det va tydligen dåligt med bensin på bilen >< SUCK, hoppas jag kommer ut, har ingen lust att bogsera skiten..


Det är inget vidare fint Lucia väder :/ Det blåser och e mulet och tråkigt ut.. Förra året va det snö ut! Bättre än blåst och regn.
Ikväll blir det Luccefest på dagis med nästan hela familjen, bara Mikael som inte är med =) Snart ska vi göra oss klara och åka till morfar och Janet, ska plocka upp tomtarna hos morfar idag med =) Mkt att göra ^^, Mamma och syrran e på gekås =) eller snart, låg tydligen nån seg sak framför dom ;) Hehe..

Ne nu ska jag göra mig klar så ska vi strax åka =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards