Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 24 december 2011 22:32

Hoppas alla har haft en trevlig julafton =) det har jag. Den började på bästa sätt :) Med min underbara älskling med massa mys och julklappar =)
Blir inte så långt inlägg då jag strax ska bege mig till sängen.
Men det har varit en trevlig dag. Kan inte absolut inte gnälla på det jag har fått, för jag har fått hela Harry Potter Boxen med alla 7 (8) filmerna och 1100 kr :) Och min jul brukar jag fira i omg, då jag ska fira med mamma  och pappa med. Så 2 ggr blir det till att fira jul till ;)

Bilder kommer imorgon. Sitter och redigerar alla bilderna som jag har tagit idag.
Men de får ni se i morgon.

Nu blir det sängen. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 24 december 2011 10:55

Nu har vi öppnat julklappar, ätit frukost och ska snart göra oss i ordning :D

Jag fick harry potter boxen och 500 kr :D
Bobby fick ps 3 move, killzone, handkontroll oc family guy säs. 1 :D

Och av min morbror m. fam. och morfar och gustav, fick vi 600 kr och en julmust ;) Fyndigt =D


Ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig klar =) Bobby sitter och leker med min kamera ;)


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 24 december 2011 08:58

GOD JUL alla underbara läsare =)

Som ni har märkt har jag verkligen inte haft tid att blogga. Det är helt sjuk tiden går så fort och jag har fullt upp varenda timme, förutom när jag har sovit, men då har jag ju sovit ;)

Drar dagarna lite snabbt.
21 Dec: Var nere hos Matilda i Halmstad och fixade håret. Hade tänkt åka vid halv 9 för jag visste inte hur väglaget var, men kommer inte in i bilen för då självlåste den sig :S vet itne varför så när jag väl kom in och hade startat bilen vågade jag inte stänga några dörrar. För då hade jag aldrig kommit in igen. Men kommer iväg vid 9 och är nere i tid. Tro det eller ej ;)

Sen åkte jag till Varberg, där jag hämtade min post och sen drog jag ner till stan där jag mötte upp Janet och Kristoffer, för han skulle vägas och mätas =) Lille plutt hade gått upp 330 och växt 0,5 cm på om det va 1 ½ - 2 veckor =) Han växer det är huvudsaken =)

Sen åkte jag med dom hem för mamma och resten av familjen låg hemma i magsjuka. Peppar, peppar så har jag inte åkt på nått, men det borde jag inte göra för jag va inne och vände praktisk taget..

Sen på kvällen så åkte jag och hämta Carro så åkte vi till Linda där det va en massa folk, så spelade vi julklapps leken, sen spelade vi med andra ord där jag och Carro vann ;)

Senare så åkte jag hem till älsklingen.

22 Dec: Jobb hela dagen =) Dagen gick väldigt segt. Sen åkte jag och handlade jag lite mat och sen åkte jag hem och fixade med julklappar, tvätt , damma och städa av. Höll på att somna på soffan. Helt sjukt. As trött..


23 Dec: Jobb, jobb, jobb.. Skulle varit på lek, men fick gå till kassan för där va det kaos. Tiden gick så sjukt fort. Sen va det bara att åka till NetOnNet och köpa min älskade kamera =D Trodde jag skulle dött om den inte hade funnits.. Men den fanns :D Helt över lycklig =D På kvällen va vi hos Stefan och Sofie och spelade bingolotto.. Tror fan inte vi vann någonting. Ska kolla för säkerhets skull =)

Och idag är det dopparedagen =)
Snart blir det frukost. Skink macka och tomtegröt och typ oboy :D Sen blir det julklapps öppning, dusch och fixa iordning mig innan vi ska till Bobbys föräldrar =)

Bilder på håret kommer senare idag eller i morgon =) Beror på hur sent det blir i Getås =)

Ne nu ska jag dra mig =D
Ha nu en underbar jul med massa skinka, köttbullar och det bästa av allt, julklappar :D
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards