Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 december 2011 21:55

God kväll gott folk =)
Fattar ni hur fort tiden går? Det gör nog inte jag, det är seriöst tio dagar kvar till julafton.. Och jag har fortfarande massor kvar att göra =)
Idag vaknade jag upp i mammas säng inte vidare utvilad men när man e hos mamma så blir det att man går och lägger sig super sent. Iallafall för min del som brukar somna vid 10 ^^, Och vi gick nog och la oss vid halv 12 :/

Slog in mammas julklappar igår, för varken hon eller syrran orkade och snäll och bäst som jag är så gjorde jag det, lite mysigt ändå ^^,

Och jag hade tydligen gått upp i natt och klappat på persienen xD Så mamma tyckte att jag va helt dum ihuvudet och jag fick en flabb attack när hon sa det xD

Sen åkte jag till jobbet, vilket va det jobbigaste jag har gjort, för jag va svin trött och frös men satte jag på värmen höll jag på att somna :/ Och det va väldigt nära att jag slumra till rätt många gånger.. Plus att det började hagla till på köpet.. Usch,

Kom iaf till jobbet utan en skråma ^^,

Dagen på jobbet gick fort, hände inte så mkt. Efter jobbet åkte jag till netonnet för att kolla på min julklapp som jag vill köpa nu, nu, nu, nu!!!

Sen åkte jag hem efter att jag hade stått och drömt om den en liten stund.. Så väntade jag på älsklingen och fixade lite. När han kom hem så åkte vi till Skene, först stannade vi i Örby och käkade middag kebabtallrik och kebabrulle. Sen åkte vi och handlade på Ica och efter det Willys, p.g.a att Ica inte har salladskycklingen och tomtasåsen vi brukar ha :) Så vi fick fara omkring ^^, KOm hem med 8 burkar tomatsås ;) haha.. Så nu har vi det..

Sen fixade jag efterrätten till i morgon så den står och gottar till sig =) Och så har jag plockat iordning och diskat, och städat och gjort apelsin-nejlika =)

 


Tyckte det blev fint och det luktar jul ^^,

Imorgon blir det tjej kväll hos mig =) Fredag jobb och sen förmodligen ska vi på kalas hos Fia, sen jobba hela lördagen. På söndag, om fint väder inträffar, åker vi först väster ut och sen norr ut ^^, Hoppas som sagt att det blir fint väder =)

Ne nu ska jag snart hoppa i säng för jag e så sjukt jävla trött just nu..
Hörs förmodligen i morgon innan mina tjejor kommer ^^,

Puss & Kram och sov gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards