Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 19 december 2011 21:41

God kväll ^^,
Har ni haft en bra dag? Min dag har varit sjukt seg. Annars har den varit lugn. Känner mig alldeles för trött för att göra nått men samtidigt har jag så mö att göra så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Kan vi inte flytta fram julen nåndag? Eller förlänga dygnen, eller frysa tiden? Det hade varit bra. Men nu lever vi i verkligheten och inte i nån fantasi dröm :/

Idag har jag jobbat hela dagen. Sjuk tråkigt. Det har varit så sjukt segt så vet knappt vart jag som sagt ska ta vägen. Ännu jobbigare blir det när man vet att man har så sjuuuukt mkt att göra hemma.

Så i morgon ska jag tvätta, göra klart C's julklapp och om jag hinner slå in alla julklappar. Får nog gå och lägga mig när jag e klar i morgon. Tur e så är jag ledig på onsdag men då ska jag till Matilda och fixa håret och sen dra vidare till Varberg =)

Fick reda på idag att lillebror ligger hemma med vinterkräksjukan/magsjuka :( Så jäkla typiskt så här dagarna innan jul. Så det blir nog inte att jag åker dit på onsdag, får se hur dom mår. Han måste sluta kräkas helst typ NU. För att jag ska åka dit. Om inte annat åker jag dit och dumpar julklapparna UTANFÖR för jag tänker inte gå in där. För magsjuka e det sista jag vill ha.. Sen åker jag nog kanske till Janet och Kristoffer och umgås lite med dom innan det blir "uppesittarkväll" hos Linda =)


Bobby sitter och kollar på The Walking Dead, sjukt dålig tycker jag, kan bero på att jag inte gillar zombiefilmer.  Tänkte jag skulle gå och lägga mig snart, blir en låång dag i morgon..

Innan vi åkte hem från Ullared så va vi inne på NetonNet och skulle kolla en grej, plus att jag skulle kolla min kamera, fanns den kvar tror ni???? NEJ :O Eller jo iofs, men inte ihop plockad och va fan ska jag göra?? Ska man köpa den på fredag när lönen kommer eller ska man vänta tills mellandags rean? Fast grejen e att hon på NetonNet sa att dom eventuellt höjer priserna efter jul :( Va fan ska jag göra????


Men nu struntar vi i det nu tar vi lite mer bilder från Liseberg, fotograf Carro / Bobby                     


NU ska jag dra.
Puss och Kram och god natt <3

Ovido - Quiz & Flashcards