Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 17 december 2011 22:31

Sitter och kollar på I Saw The Devil, den verkade as bra när man läser på baksidan och allt sånt. Men FY FAN vilket skit film trodde för det första att den skulle vara på engelska men det visade sig att den e på koreanska, vilket gör den ännu sämre.. Varför man har en koreansk film med ett engelskt namn vete fan , dålig är den och har varit dålig hela filmen igenom..

Hittar inget bra stället att kopiera om vad den handlar om, men när en agents flickvän/sambo/fru blir mördad av sen seriemödare så börjar han följa efter mödaren och tortera honom, och det är typ det filmen går ut på. Totalt värdelös så vill ni slösa typ 2 timmar och 21 minuter av erat liv så kan ni ju se den. Men jag rekomenderar inte den alls.. Då e typ bumbibjörnarna mer spännande.. Jag har till och med suttit och skrattat åt den vissa stunder, vilket visar vilken skit det är. För skrattar jag åt en skräck film då är det nått som e väldigt fel ;)

Sitter även här med världens magknip, vilket inte alls e skönt. Så jag tänker snart gå och lägga mig, för det kommer bli en lång dag i morgon, men det ska bli mysigt :) Längtar lite, hoppas det kanske kan komma lite snö med så det blir mer julkänsla :)

Har även fått gjort typ 1/4 del till Carros julklapp =) det är lite komiskt för vi vet redan vad vi ska få av varandra så det är därför jag kan skriva det här ^^, har jag tur så e jag klar på måndag eller tisdag ;) Måste liksom vara klar på tisdag kväll iaf =)

Ne nu ska jag ta nått att dricka och sen ska jag sova.
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 17 december 2011 21:18

Hejsan svejsan alla goa läsare =)
Hur e läget? Här e det bra, sleten efter dagen jobb, så sjukt lite att göra ;) Det är alltid gött, men samtidigt går tiden så sjukt långsamt.. Sista timmen va skrämmande seg. Men jag överlevde ;)

Träffade Fia, Junior och lilla Jonna på jobbet idag =) Alltid lika trevligt ^^,

Och nu ikväll har jag bara diskat och ätit. Och nu har jag faktiskt börjat på Carros julklapp ^^, Valt ut alla sidorna så nu tänkte jag skaffa orken att börja sätta i dom med =)Men det ska jag nog orka, en stund iallfall.. så får vi se sen ^^,


Så nu täker jag fortsätta =)
Ha en underbar lördag kväl..
Puss & Kram på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards