Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 29 december 2011 21:45

God kväll alla läsare =)
Har ni haft en bra dag? Min har varit så sjukt lång tråkig. Har inventerat på jobbet hela dagen så jag lär drömma om siffror i natt :( Inte kul. Nått som inte heller är så kul är att det va sista dagen på Lek för denna gången.. Och i morgon är jag på Barn, sista dagen på några månader, ska både bli gott och inte, kommer ta 2-3 veckor sen kommer jag garanterat börja klättra på väggarna.. Helt sjukt. Men aja =)

Va händer på nyår då? :) Vi ska till min morbror och hans tjej =) Så det blir trevligt, det behöver man inte chansa på ;) Haha =)
Vet dock inte va jag ska ha på mig, får se vad som blir bäst, har lite funderingar.. Kanske blir det nya vita linnet, en svart kjol och leggins =)


Ne nu ska jag fortsätta kolla på S.W.A.T på 6:an =)
Puss & Kram


P.s bilder från igår kommer till helgen nångång =)

Ovido - Quiz & Flashcards