Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 3 december 2011 21:28

Go kväll bloggen..
Sitter just nu hemma hos Stefan och Sofie och är barnvakt. Den minsta sover medans Bobby försöker lägga den äldsta vilket inte är det lättaste må jag säga.. Men det ger sig. Hoppas hon somnar snart, för jag e sjukt trött.. Speciellt när man har jobbat en hel dag med.. Men mysigt har det varit.
Vi har kollar på pippi på de sju haven och nu har vi precis kollat klart på Lejonkungen. Är helt stel i bena efter att deras katt Kajsa har legat på mina ben när jag har haft dom på bordet, så har hon typ legat på knäna..Sjukt jobbigt..

Dagen i övrigt har gått sjukt fort.. Hann knappt känna att man hade kommit till jobbet innan det va dags att dra hem ;) Vilket jag gillar för då går tiden sååå sjukt mkt fortare.. Varit både på Baby och Lek idag. (Det är för övrigt 2 avdelningar i en, om man säger så) Det sista jag gjorde va att packa upp drygt 700 pkt med våtservetter.. Så min rygg e typ inte den bästa i sitt lag just nu.. Inte så kontiskt kanske när man står typ böjd i nästan en timme.. Det tar på kroppen att jobba på Gekås ;)


Nu ska jag dra mig tillbaka till soffan. Ska försöka ta lite kort i morgon när vi bakar julgodis ;) Om jag kan och hinner ^^, fick iallafall sovmorgon i morgon det är jag fan värd efter denna vecka med stress och av npn anledning mö irritation.. Hmm.. Undra varför?:S Det vet jag faktiskt inte..


Hörs i morgon =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards