Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2011 17:25

Åh jag e sååå glad..

Jag har fått klipp tid samma vecka som jul =D Helt underbart ska det bli :) Jag har velat klippa mig länge. Men har inte fått tummen ur och ringa och boka tid. Så jag slängde iväg ett sms till den bästa frisören jag har varit hos på många år, och hon hade en enda tid och så jäkla bra att det va just den dan jag va ledig =) Åhh.. Det ska bli såå skönt :) Klippa av de slitna och bli julfin ^^,
Har ju fixat naglar idag som förhoppningsvis sitter till nyår :)

Mee like ^^, Har varit en toppen dag idag och än är den inte slut :)

Ska fixa mig lite sen ska jag dra till Linda.. Hoppas att Sara kommer med. Men det får vi väl se, va tydligen snorhalt på 153.. Men det ger sig=)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2011 15:28

Nu är mötet klart och det lät grymt bra det vi kom fram till.. Så nu kanske man har en bra pension när man väl kommer dit. Usch.. Måste måste måste ringa Trygghansa nån dag med så jag kan prata med dom om handen..
Så vi får la se. Hoppas på det bästa.. Snart ska jag hämta den lilla fisen och sedan ska vi bara sitta och mysa tills jag ska till Linda och mysa med flickorna ^^, Äta god mat, spela spel och tjöta skit ^^,


Ska bli mys =)
Hörs kanske senare. Ska hämta lillan nu ^^, Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2011 12:09

Nu har jag kommit hem till mamma. Har ju varit och gjort mina naglar hos en i Falkenberg som e super duktig :D Och jag blev såååå nöjd.

 


Kanske lite dålig bild, men ändå ;) Jag e sjukt nöjd =)
Snart ska jag ner och hämta syrran så ska vi åka och äta någonstans sen får la jag gå kvar i stan tills jag ska på mitt möte.. Så sjukt tråkigt. Hoppas det går fort.


Nu ska jag dra :)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2011 07:42

Go morgon. Här kommer ett snabbt inlägg på mobilen ifrån sängen ;) nyvaken ch ska strax gå upp och göra mig klar för idag ska jag till falkenberg och göra naglar ^^, ska bli sjukt nice. Men som sagt kan vara bra att gå upp först. Är lite små trött fortfarande och när jag kollade ut innan ja då har det kommit snö. Usch! Och jag har fel vinterdäck på! Tror allt att min käraste ska få byta dom till helgen. Ne jag måste nog faktiskt gå upp nu.. Ska åka om en kvart ;) För se om jag hinner blogga mer idag.. Rätt mö som ska göras. Naglar, möte och sen hämta små barn och sen tjejkväll ^^,puss och kram från en varm och go säng ^^,

Ovido - Quiz & Flashcards