Alexandra Ekdal

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 4 augusti 2011 18:00

Nu har vi kommit ifrån tosselillas sommarland och duschat och ställt upp folkracebilarna i depån.. Men inne på tosselilla va det jättemysigt men det va mer för äldre inte för barn i typ 3 års åldern men det gick :) Jag och fia Hade lite kul iaf, dock kommer man nog fan ha blåmärke på benen efter att jag och fia åkte nån jävla grej med en matta och ajjjjjjjjj som fan va ont det gjorde.. Gjorde c*ont.. För jag slog i bröstkorgen och benen och det gjorde sviiiiiiiiiiin ont.. Plus att man har bränt sig så jävla fult så nu hoppas jag på fint bäder så man kan sitta och gassa i solen så det blir jämt ;) men satan va det svider.. Men det är ju folkrace så jag e fan inte förvånad..Snart ska vi grilla och så ska jag dricka lite mer ;) Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 4 augusti 2011 10:16

Nu har vi varit och gjort "stora" tomelilla osäkert ;) eller inte.. Sofie skulle ha en bikini men hon hitta ingen men självklart jag som inte skulle ha egentligen hittade så klart en och den va fan inte billig men fy fan va snygg den va :)SNart ska vi in på tosselilla, ska bara fika först ;) och det va fan inte billigt att gå in där heller.. Jaja, har man semester så har man..Time to go :) Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 4 augusti 2011 06:42

Ja, jag e vaken och har fan inte sovit gott alls.. Hatar att sova när det är fuktigt, plus att att det är massa små ungar som tror dom e nått och åker och burnar runt mitt i natten.. Blir så jävla trött.. Och även vuxna (antar jag) som får för sig massa dumma saker. Helt sjukt att jag e vaken men e det små barn som e med och campar så e det sånt man får räkna med ;)Idag blir det in och handla och sen gå in på tosselilla och bada :) Hörs sen.. Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 3 augusti 2011 18:24

Nu har vi iofs varit framme ett tag.. Dom hade lovat oss ström men det gick vi inte.. Vet inte om jag kommer överleva 5 dagar utan ström med tanke oå att mobilen nästan är död och har ingen data heller.. Men vi får la se.. Vi skulle tydligen få ner ett elverk i morgon.. Men det är i morgon... suck! Datan skiter jag iofs i men mobilen går inte att leva utan, tyck va ni vill!! Dagens middag blev pizza, ingen orkade fixa nått annat..Ne dags att öppna en annan cider för briskan smakade förjävligt!!!Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 3 augusti 2011 12:50

Hej alla glada läsare.. Hoppa ni har sovit gott, det har jag men vaknade och va akut kissnödig klockan halv 8.. Så det va bara te att gå upp..Sen packa färdigt det sista och äta frukost ;) blev liiite stressigt så jag hann inte blogga i morse:) Vi har kommit så långt som till hallandsåsen.. Och vi åkte tio ;) nej vi är inte sega vi va inne på biltema i halmstad med:) Nu kör vi upp för åsen ;) det går tungt >

Av Alexandra Ekdal - 2 augusti 2011 21:32

Det va typ himmelrike att duscha.. Har packat klart allting vi kan packa idag.. resten får vi ta i morgon innan vi åker :) Vi ska vara hos Bobbys bror vid 10 sen bör det av söder ut ;)

Jag kom på en grej när jag stod i duschen. Asså fy fan va det hade varit gött att lägga sig i ett kallt bad och bara njuta.. Lite hårbottens massage hade inte varit fel heller :) Så när vi skaffar hus nångång i framtiden så ska jag se till att det finns badkar oxå, helt bubbel ;) Men det värsta är, när jag bodde hemma så hade jag badkar, eller jag hade inte men mamma hade, bubbelbadkar till på köpet.. Men det använde jag inte en enda gång, under typ, va kan vi ha haft det ? 6-7 år?? och jag har aldrig badat i det, sist jag badade i ett badkar så va det när vi bodde i en annan lägenhet på håsten och det är typ 9 år sen snart ;)
Jaja, duscha är gött det med..

Och snart ska jag nana kudden om jag ska orka med morgon dagen :) Vi ska tydligen stanna i Halmstad och gå in på Biltema innan vi ska åka vidare.. Men vi får la se..


En annan sak jag kom på nu.. Är att jag lånar Bobbys data och vi har inte ens i närheten av likadant tangentbord, visst det är likadant men mitt e typ större på nått sätt så det är därför ;) Men man lär sig sjukt fort =)


Här är en så sjukt äcklig dimma ut.. Såg hur den bara blev tätare och tätare, så snart ser man inte hur längre.. Usch och fy..


Ne mina kära vänner, nu e det nog enna dags att stänga av och sova.. Är så grymt trött efter en seg tråkig dag på jobbet..


Men god natt och sov så sött så hörs vi i morgon, på ett eller annat sätt :) Tar nog med största sanolik med datan ner till T-lilla =) Så jag kan hålla er väl uppdaterade med vad som händer och sker :)

Puss & Kram

Sweet Dreams <3

Av Alexandra Ekdal - 2 augusti 2011 18:32

Go kväll kanske man ska säga.. Klockan är ju trotts allt halv 7 =)

Idag har jag jobbat 6-15 vilket har varit sjukt seeeegt..

Men det är la för att man väntar på nått gott ;) Ska bli så sjukt gött att komma iväg och inte behöva tänka på nått här hemma..

Har packat och ätit och håller på att tvätta så nu ska jag strax starta en ny maskin tvätt så jag har lite mindre att tänka på när man kommer hem..
Men har fastnat vid One Tree Hill   

Jag måste ta det nu, men kroppen strejkar ;)
Måste duscha och packa klart oxå..


See ya later :)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2011 21:39

Sjukt trött är jag nu.. Och Carro barro har åkt hem..

Skulle vilja gå och lägga mig men måste faktiskt skriva en pack-lista till i morgon annars kan jag svära på att jag kommer glömma någonting... För det är så jävla typiskt mig..


Jobbat idag, 6-15 så jag e verkligen helt slut.. Dagen gick hyfsat fort faktiskt.. Vilket alltid är gött och i morgon e det pass 4/4 som gäller ... Sen en hel vecka ledigt och det ska bli så skönt..

För att sen jobba 6 dagar plus att Bobbys spelkompisar eller va man ska säga kommer den helgen med.. Så då ska det tydligen supas, men inte för min del.. Det kan jag säga med en gång ;)


Men nu ska jag skriva min lilla lista så får ni sova så gott :) Så hörs vi i morgon..


Puss & Kram

Sweet Dreams <3

Ovido - Quiz & Flashcards