Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 18 augusti 2011 22:06

Är väldigt nära..

Och jag e grymt trött..
Men dagen på jobbet har gått fort iaf.. Speciellt de sista timmarna.. Kan ju inte påstå att jag har gjort vidare mycket idag xD Men aja ;) JAg har varit där och gjort pyttelite iaf ;) Moahahah..


Och nu sitter vi och nördar One Tree Hill till och med Bobby tittar på det :)
Och ögonen tårade sig när man fick reda på att Angie, Brookes adoptivbarn kommer överleva sin operation :) Vilket är bra :) Och hon har börjat designa baby kläder oxå ;)

Ne nu ska jag inte uppehålla er mer..
Hörs i morgon.

Puss och Kram <3

Av Alexandra Ekdal - 18 augusti 2011 09:25

En bra morgon och om ca 1 timme ska jag till jobbet, men just nu sitter jag och nördar One Tree Hill..

Har hunnit duscha, fixat frukost och som sagt kollar på one tree hill..


Dagen erbjuder bara jobb idag.. Gött som fan sen e ajg ledig 2 dagar till ;)

Och på lördag blir det folkrace :D
Skojsigt :D Nu ska jag kollar på tree hill..


Hörs när ajg kommer hem. Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards