Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 16 augusti 2011 21:13

Harregud va tiden går fort, mitten på augusti och hösten smyger sig sakta på.. Fan tycker inte det är annat än höst och vinter i det här landet :( Och ingen riktigt sommar har vi haft heller, iaf inte här nere på västkusten.. Eller typ västkusten ;)

Åhh, längtar såå till en riktigt sommar..


Annars har dagen varit bra och den har gått hyfsat fort iaf :) Och i morgon e jag leeeeedig =)
Men då ska här städas och vid fint väder ska jag och Ellen ta en promenix med hundarna..

Fan jag måste verkligen komma igång och träna igen.. Men nu det senaste har det varit så sjukt mycket att göra..

Jaja, bara te att ta sig i kragen och börja igen :)


Idag har jag även fått diskat undan ALL disk, förutom dagens middagsdisk, och börjat tvättat så jag har kört 2 maskiner tvätt.. Alltid nått :)

Så jag har 4 maskiner kvar så jag hoppas över allt annat att det blir fint väder i morgon så jag kan hänga ut tvätten.. Så torkar det liiite snabbare iaf :)
Men det jag ska njuta av mest i kväll är att jag INTE ska ställa klockan till i morgon, för i morgon ska jag sova länge :) Ska bli så gott :)


Sambon har beställt pannkakor till i morgon så jag får väl så vackert ställa mig och steka det till honom ^^, Men bara för att jag e typ världens snällaste flickvän så tänker jag göra det :) För pannkakor är ju alltid gott.. Men det är ju såååå jävla tråkigt att göra dom bara :(


Kolla lite till på Sagan om de 2 tornen.. Sen ska jag sova..
Så natti natti .. Sov så gott så hörs vi i morgon :)
Puss & Kram

Sweet dreams <3

Ovido - Quiz & Flashcards