Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 11 augusti 2011 21:33

Nu va det slut på säsong 4 av One Tree Hill :(

Men jag har fortfarande 3 säsonger kvar, tyvärr e ju inte Lucas Scott med i sista, så vi får la se hur intressant det blir..


Men nu ska jag göra mig klar för sängen så jag orkar upp klockan 5 i morgon..
Lite tårögd blev man allt i slutet :( Jajaj ;) Som sagt 3 säsonger kvar *Mumma* Sen är det bara till att börja beta av nästa serie och det får nog bli Gossip Girl ;) Tror jag närmare bestämt ^^,


Puss & Kram

Sweet dreams <3

Av Alexandra Ekdal - 11 augusti 2011 18:54

Piss, röv bajs huvud.. Fan va jag inte vil vara förkyld, det hela började med att jag vaknade med världens rödaste svullnaste öga.. Som det brukar göra.. Inte ofta men det händer.. Sen på vägen till jobbet så nyser jag nog minst 15 ggr.. Vilket e hemskt när man kör bil.. Men jag överlevde :)

Så när jag kom till jobbet så nyser jag kanske 200 ggr på hela dagen, vilket är jävligt jobbigt.. Så jag har i princip nyst hela jävla dagen.. Det suger som fan..
Speciellt när vi ska ha folk här i helgen..

Plus att jag ska jobba 5 dagar till.. Så vi får la se hur fan man mår i slutet av detta arbetspasset..


Det som e värst när jag e förkyld är att jag e sååå jävla mycket känsligare än i vanliga fall. Plus att jag sitter och kollar på One Tree Hill vilket gör saken  ännu värre..


Snart e det dags att göra lite middag. Va bara tvungen och se om idioten (Dan Scott) Överlevde eller om han dog. så nu skulle jag kunna laga mat.. För mongot överlevde..
Och min näsa dör snart :(

Ne dags att dra.. Hörs senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards