Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 20 augusti 2011 21:51

Jag måste bara tacka alla som hjälpte till på tävlingen idag ute på Anneberg, utan alla funktionärer så hade vi aldrig kunnat ha en tävling.

Och det flöt ju på så himla bra oxå :)


Och jag borde egentligen gå och lägga mig, men jag e inte jättetrött och det kommer ta ännu längre tid när jag vet att chansen att Bobby kommer hem är 50/50...

Men men. Den kommande kommer förhoppningsvis gå fort så jag kan komma hem till min älskling <3.

Hatar att vara hemma själv.. På dagarna e det en sak, men kvällarna en helt annat.. Speciellt när jag vet att det finns mysko folk här ute på bygden..


ne nu ska jag stänga ner och packa det sista och göra mig klar för sängen..


PUss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 20 augusti 2011 20:48

Hej alla läsare..
Har inte hunnit / haft tillgång till datan idag.. Har varit på folkrace i varberg hela dagen och det va faktiskt en av de snabbaste tvälingarna jag har varit på.. Det har gått så smidigt med allting idag. Och jag e sjukt nöjd..


Dock gick det inte lika bra för Team Attans Racing för varken Anders eller Morgan va i final så.. Anders fick ihop 4 poäng.. Morgan ska jag vara helt ärligt att det kommer jag inte ihåg för jag har suttit i sekritariatet och har inte haft vidare koll alls.. För det händer så sjukt mycket annat som man måste hålla koll på så det blir att man inte tänker så mycket på vilka placeringar förarna får.. Men det blev ingen final för någon av dom iaf..

Vilket va lite synd..


Sen va jag hemma hos min älskade familj i varberg och satt och tjötade med dom en stund innan jag fick åka och ta hand om saaben (morfars 99:a ;) Och kolla på team attans racings nya "medlem" en äcklig 245.. Urk ;) Sån bilar gillar vi inte ;) Meeeen.. vi får la se :P Den kan bli en Pekka Power bil väldigt snart annars..


Ne hemma själv och då bli det popcorn (tror jag) och så klart One Tree Hill ;)
I morgon e det jobb som gäller 6-15.. Får la se om Bobby hittar hem i natt, men skulle nog inte tro det.. Så jag får inte se han innan nästa fredag :(

Dags att dra sig.. Hörs i morgon.

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards