Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2011 21:01

dag.....

Idag har det inte varit en bra dag. Den har varit för jävligt helt enkelt..

Gick upp kvart över fem, gjorde mig i ordning.. Gick ut låste dörren, kolla bort på parkeringen, kollar på dörren igen.. När det kopplade att bilen är borta.. Så tänkte jag att jag kanske har varit så yr att jag har parkerat nån annan stans. Men nej.. Det är nån jävla mongolid jävla piss människa som har snott min bil..
JÄVLA RÖVHÅL säger jag bara..


Så går in och väcker Bobby så han fick köra mig till jobbet efter att jag gjort en anmälan..

Det jag inte förstår är att man tar en gammal skrutt.. Som går lite sisådär.. Det fanns liksom inga pengar att hämta, den e ju inte värd vidare mycket.. Men aja.. E man idiot så är man..
Men jag tycker det att har man inte råd att köpa en bil DÅ SKA MAN FAN INTE HA NÅGON HELLER =O Jävla pissmongo...........


Men jag har fortfarande inte fattat att min bil e borta :( Saknar min lilla blå.. Det va inte så jag ville bli av med den :(

Men detta året har ju gått åt helvete, så varför ska det inte fortsätta??


MEN HÅLL GÄRNA UTKIK EFTER DEN.. DET ÄR EN :

LJUSBLÅ SAAB 900 CC (COMBICUPE)

REGNR: GKE 243

4 DÖRRARS, INGEN ANTENN, 2 OLIKA FÄLGAR..

SNÄLLA SER NI NÅTT SÅ RING POLISEN..

DEN KAN FINNAS I HALLAND, SKÅNE, BOHUSLÄN, VÄSTRA GÖTALAND.. FULL TANK OCH OM DOM HAR KÖRT SÅ HAR DOM KOMMIT CA 40 MIL..


Jobbet har gått hyfsat fort idag iaf.. Och jag fick bytat tid med underbara Carro som e så snäll och jobbar sent åt mig i morgon.. Så nu hinner jag förhoppningsvis hinner jag hem innan Andreas, Heini och Marcus kommer..
Efterrätten står redan i kylen och ska stelna.. Va det blir får ni se på söndag :)
Nu ska jag hämta en glass..

Tror inte jag hinner blogga i morgon.. Om jag inte slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig..


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards