Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2011 20:07

Jävla dagen på jobbet EVER... Asså Tiden stod ju för fan stilla.. Trodde jag seriöst skulle dööö..... Så det har inte hänt så mycket på jobbet idag.. Sjukt jävla tråkigt...


Igår va ju Heini, Andreas och Marucs här, vilket va mycket trevligt :)
Måste ju erkänna att jag va sjukt nervös på jobbet innan jag kom hem, för jag menar, man kan ju vara vem som helst över internet speciellt när man aldrig har träffats förrut..
Men det va ju väldans trevliga människor som va här =)

Visst de va lite pinsamt i början, för jag hade ju aldrig prata med dom någonsin.. Det är ju Bobby, Andreas och Marcus som har pratat typ länge..


Men iaf.. Vi bjöd på mat, baconlindad fläskfilé med ädelost och klyftpotatis, granatäpple och bea-sås..

Till efterrätt blev det chokladpannacotta med hallonsås :)
Det va mycket uppskattat, och då är det sååå mycket roligare att laga mat :)


Efter maten så spelade vi kubb jag och Heini vann med 2 - 1 mot grabbarna ;) Men dom sa att dom vann, men det gjorde dom inte ;)

Vi skulle bara visa vilka som ägde mest ;)

Sen satt vi och spela kort en bra stund :)

Sen blev det natt och då va det dags för dom att åka till hotellet..
Och jag skulle nana för att jag skulle upp och jobba idag :( Lite tråkigt..
Men nästa gång får la vi komma upp till er :) Får la se till att passa in så både jag och Heini är lediga..


Nu sitter vi och kollar på Sagan Om Ringen - den förlängda versionen. Men jag ska sova hyfsat tidigt trotts att jag har lite sovmorgon i morgon.. Men jag behöver verkligen sova ut efter denna helgen.. Ska jobba 2 dagar till .. Sen e jag ledig 1, jobbar 1 ledig 2.. Så jäkla gött :)


Nu ska jag dra mig :)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards