Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 21 augusti 2011 21:33

Nu e här lugnt och skönt.

Och jag upptäckte att jag inte hade fått ur allt balsam ur hövvet, så det va bara te att skölja igenom det igen.. Så nu ska la allt vara ursköljt =)


Och jag sitter och kollar på One Tree Hill i soffan helt för mig själv.. Ska snart sova.. Men det är sånt jävla 50 tals avsnitt och det är as tråkigt..

Första One Tree Hill avsnittet som e riktigt tråkigt.. hoppas det är över snart så jag kan se ett vanligt avsnitt innan jag går och lägger mig..


Måste borsta håret med innan jag ska nana så man inte ser ut som ett troll i morgon innan jag ska till Tilda :)


En sak som verkar vara sjukt inne nu med är GBP-operationer, visst ni som gör dom kanske verkligen behöver det, men seriöst tycker alla verkar blogga om det..


Jaja, nu ska jag snart nana kudden..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 21 augusti 2011 20:31

Hej bloggen.

Idag har jag jobbat hela dagen.. 6-15 och vi har inte varit allt för många kan jag ju inte påstå..

Efter jobbet åkte jag ner till Varberg, där jag ska spendera min vecka..
Ska passa dom små skruttarna i veckan medans mamma är på kurs i Malmö, deras far jobbar ju där nere med, så då får den bästaste systern ställa upp och passa dom :)
Så jag ska få känna på hur det är att vara mamma för en veckas tid xD

Kanske blir totalt avskräckt och aldrig tänker skaffa barn, vem vet?

Ne det tror jag inte :) Blir kanske inte samma sak som att passa sina småsyskon, förhoppningsvis ;)


Nu sitter vi och myser i soffan.. Kollade precis på Cartoon Network, och den rosa hunden Courage (stavning vete fan) som gick när jag va liten, alltså på 90 talet ;) Men sjukt roligt va det då iaf ;)


Ne nu ska jag göra mig klar och sen ska jag se till så dom små kommer i säng.. För det börjar bli dags för det nu..


I morgon bär det av till halmstad och ska fixa håret hos Tilda =)

Ne nu ska jag dra mig..

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards