Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2011 21:39

Sjukt trött är jag nu.. Och Carro barro har åkt hem..

Skulle vilja gå och lägga mig men måste faktiskt skriva en pack-lista till i morgon annars kan jag svära på att jag kommer glömma någonting... För det är så jävla typiskt mig..


Jobbat idag, 6-15 så jag e verkligen helt slut.. Dagen gick hyfsat fort faktiskt.. Vilket alltid är gött och i morgon e det pass 4/4 som gäller ... Sen en hel vecka ledigt och det ska bli så skönt..

För att sen jobba 6 dagar plus att Bobbys spelkompisar eller va man ska säga kommer den helgen med.. Så då ska det tydligen supas, men inte för min del.. Det kan jag säga med en gång ;)


Men nu ska jag skriva min lilla lista så får ni sova så gott :) Så hörs vi i morgon..


Puss & Kram

Sweet Dreams <3

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2011 20:01

Slänger in ett snabbt inlägg innan vi ska fika jag och Carroo :)

För det är hon som e på besök förstår ni ;)

Det va ett väldans tag sedan vi träffades, så nu har vi tjötat massa och nu sitter vi och kollar på Step Up 3D ;)


Nu e nog kaffet klart så det är dags att ta fram lite fika :)
Puss så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards