Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 8 augusti 2011 16:02

Här kommer lite bilder från helgen :)

Va vi har gjort har jag ju redan bloggat om =) Men det kommer lite bildtexter iaf :)



Framme och förtältet är uppe och leksakerna e framme :) Alicia, Fia och Jonna =)


 


Halva Bobby och Eveline


lite senare på kvällen så tog vi en liten promenad och hamnade på banan. Där fick vi för oss att springa upp för en av backarna, kan säga att det va nog det absolut jobbigaste jag har gjort..

Här står vi högst upp.. Det kanske inte ser så brant ut , men fy fan säger jag bara. Den e sjukt brant.. Min cider va avslagen när vi väl kom upp och så höll jag på att tappa byxorna med ><. Fast det va nästan värre att gå ner faktiskt..




Torsdagen spenderade vi på Tosselillas sommarland... Min lilla klätterapa :)



Lilla Jonna :)




Stefan, Bobbys bror, dom två blev som små små barn igen :)

Min sötnos :)


Jag säger bara AJJJJJ...

Jag och Fia åkte denna vattenbanen, så sa jag till henne att hon får ta den röda, för när vi hade sett alla andra åka så gick den grymt fort och den gröna typ lite saktare, så hon tog den röda och jag den gröna. Men fan fick jag, för den gröna gick så brutalt fort så jag hann knappt tänka.. Så andra hoppet eller va man ska säga, så slog jag i bröstet och bena nått så extremt så jag hade fan ont i flera dagar efteråt.. Nu har det börjat släppa.. Men asså att mina revben och resten av kroppen klarade sig, det va 2 små blåmärken på benen bara.. inte värre än så..


Fia, Jonna, Eveline, Bobby och ALicia

Fredag = Tävling :D


Bobby = Heat Seger = 8 poäng :D

Stefan = Heat Seger = 8 poäng :)


Johnny från attans racing =D Blev 2 i sitt första kval


Charmtrollet Jonna :)

Lördag, tävling.. Gick jävligt bra faktiskt..

Hade inte Bobby tjuvat, och inte fått svart för nått han inte har gjort. Så hade han varit den enda fullpottade i den Bakhjulsdrivna klassen.. Vilket gör mig till en riktigt stolt flickvän =D Och det är lite fan att han fick den svartflaggen annars hade han varit i A-final, men nu blev det en B-final istället..


Mys efter en lång dag vid banan :)


Blåbärs-Jonna :) Söndagen, mer tävling :)

Mer heatsegrar :)

Det blev lite akutmek efter kvalet och innan finalerna.. Stefan hade inga växlar kvar. Så dom fick byta växellåda..
Sen funka den men i finalen blev den så här fin:


Jonna :)

Bobby 4:a I B-finalen


Stefan blev 5:a i A-finalen..


Så det blev en lyckad helg, men det kunde som sagt gått bättre, om domaren hade kunnat döma rättvist, för rättvisa existerar inte där nere.. Det kan jag säga med en gång..


Va hemma ca halv 2 i natt.. Jag somnade nog en liten bit efter Ullared, men jag e fan stolt över att jag va vaken så länge.. Det började bli lite jobbigt när vi kom till Falkenberg..

Idag har vi fan inte gjort många knop, plockat ur bilen, har tvättat lite, och snart ska jag laga lite mat..

Är så grymt trött så jag vet snart inte va jag ska ta vägen.. Sova tidigt idag, för i morgon kanske vi ska till High Chaparral :)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards