Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Alexandra Ekdal - 13 augusti 2011 18:49

Hej hopp allihopa!! Nu har vi ätit och Heini, Andreas & Marcus är och checkar in på hotellet.. Så vi ska hänta dom om en stund..Denna dagen började bättre än väntat, klockan 02.39 ringde polisen och sa att dom hade hittat min bil!!!!!!! Chockad som jag va så tog det en liten stund innan jag fattade och sen kunde jag inte somna med en gång och så upp klockan 5 :( men jag överlevde en dag på jobbet med sjukt massa samtal kors och tvärs.. Det va 2 st 17 åringar till på köpet.. Jävla mongo as!!!! Tur att polisen fick tag på dom iaf.. Må ni brinna i helvete!!! SNORUNGAR!! Och när polisen ringde i natt sa hon att vi borde ringa en bärgare, och dlm jag fattade de på henne så gick inte bilen att köra så jag föreställde mig det värst, den e total kvaddad.. Men så åkte bo bys mammas kompis dit och det va inte en skråma på den.. Det dom hade gjort va ju att tjuvkoppla den så dom har ju slått sönder panelen, förmodligen sparkat sönder växellådan, för på saab måste man lägga i backen för att få ut nycklen.. Bobby tyckte att motorn lät konstigt och dom har dragit sönder elen :( så vi får se vad försäkringsbolaget säger på måndag eller rättare sagt va verkstaden som vi ska lämna in den på vad dom säger... Visst jag ville ha en ny bil men jag vill fan inte stressköpa en bil.. Så vi får la se. Men det löser sig nog hoppas jag.. Ja har ju bobbys bil så länge..Sjukt sugen på att sätta på ett O.T.H avsnitt men bobby åkte precis och hämta dom så dom kommer nog snart.. Vilket inte är så lönt då.. Med tanke på att det är väldigt lätt att fastna.. Jag gör det iaf :) ne nu ska jag dra mig.. Får la se om det kommer nått mer inlägg idag eller om det blir i morgon.. Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards