Alexandra Ekdal

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 4 februari 2011 11:57

Sitter och kollar Glee.. sjukt bra serie, iofs bara sett 1½ avsnitt. Men andra avsnittet där dom visar upp sin kör inför hela skolan och ska göra det sexigt? Det är mest pinsamt. Seriöst PINSAMT!

Och det som jag blir ännu mer irriterad/arg över det är att Wills fru säger att hon är gravid men hon inte är det :O Bitch >< Va ska hon göra om 9 månader och det inte kommer någon bebis??? Blir så arg på sånt,även om det bara är på film ><


I kväll blir det nog bio i Varberg :) The Green Hornet i 3D ;) kan nog bli tufft :p

Nu ska jag fortsätta kolla på glee..

Återkommer ;)

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2011 20:15

Det är fan så man blir gråtfärdig när man kollar på Sveriges Värsta Bilförare, eller inte gråtfärdig. ARG blir man.. Dom som har gett dom körkort borde fan spärras in :O

Några kommentarer:
*Man kan inte köra på ettans växel utan att ha nere kopplingen lite!

Svar: JO DITT MONGO DET KAN MAN OCH MAN SKA DET.....

Dom förklarade innan dom skulle köra halkbanan att det inte är någon mening att ratta bilen om det bara går rätt fram för det styr inte ändå,

*En tant sätter sig i bilen och har strategin att ha hjulen rakt och när det blir halt så släpper hon ratten.

OCH HUR JÄVLA SMART ÄR DET TYCKER DU???


Dra körkorten för dom och skaffa en cykel eller nått som INTE kräver körkort. Bara ett tips ;)


So far so good ;)

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2011 16:14

Haha en helt sjuk film måste jag ju säga xD Den är helt klart se värd och man får faktiskt några goa skratt..


Den handlar ju då om Simon som  har Aspergers syndrom.. Och han har sina rutiner.. Allt han äter måste vara runt, eller rättare sagt, allt ska vara runt.. I börjar så bor han med sin mamma och pappa. Sen när dom inte får ut han ur sin "rymdraket" så får han flytta till sin bror, Sam som är tillsammans med Frida. En dag får Frida nog och flyttar. Och då spricker Simons tids schema , det är absolut det viktigaste som finns. För det finns ignen som kan diska. Och då bestämmer sig Simon för att leta upp "en annan jävla tjej" som dom uttrycker sig så fint. Och varje dag så springer han in i en tjej som heter Jennifer. Så efter många om och men, och efter många tjejer. Så kommer han på att han ska få ihop Sam och Jennifer.

Så det börjar med att man får lära känna Simon och det slutar med att han fixar en tjej till sin bror.. Lite konstigt. Men som sagt HELT sevärd.. Men inte den allra bästa filmen jag har sett ;)

____________________________________________________________


Va på gekås med Linnea och Ellen idag. Det började med att Ellen kom hit och skulle hämta mig, handikappad som jag är så va jag ju inte färdig. Sen skulle vi åka.. Trodde la vi.. Då fick hon för sig att vända på våran svinhala parkering. Den e seriöst som en skridskobana.. Jaa, sen fastnade vi, det bara spann, så Ellen fick ut och putta medans jag försöke köra.. Gick sådär.. Efter ca 25 minuter, massa arga kommentarer och ganska mkt skratt så kom vi loss.. Jág kan lova att hade jag gasat upp min stackars saab till 6000 varv så hade den nog fan dött >< Men inte deras ;) Vi kom loss iaf ;) Och tur va la det.. Sen kom vi fram och då gick vi in på gekås. Så gick jag och pratade med arbetsledarna på barn. Sen fortsatte shoppingen, gjorde ett fynd ;) Köpte HELA första säsongen av Glee för 99 kronor och den kostar 249 på CDON ;) Så det va nice :D

Nu sitter jag och kollar på simpsons..


Ha det gött ;) Tjing tjing ;)

Av Alexandra Ekdal - 2 februari 2011 12:58

Idag har Sara varit här en lite sund och tjötat skit =) Mkt trevligt att få lite sällskap.. Sen efter att Sara hade åkt så plinga det på dörren igen.. Och då tänkte jag vem fan kommer nu.. Jo då är det tanten som bor i E-lägenheten som vill ha hjälp med sin cd spelare, då hade hon köpt en skiva med Rod Stewart (eller hur fan det nu stavasa??) Och hon visste inte hur det funka. Så hon la texten neråt och trodde att det va så man skulle göra. Men jag visade hur hon skulle göra. Och till slut fattade hon hur hon skulle göra.. Sen började hon kolla hur varmt hon hade då hade människan 24 grader in massa kläder och ullsockar på sig och hon frös.. Jag bara oj då vi har nog 21-22 grader, tycker jag är lagom.. Kenpig tant..


Ne nu ska jag ta och sätta på nån film eller nått.. Tjingeling =)

Av Alexandra Ekdal - 1 februari 2011 13:52

Grattis Världens Bästa Mamma på 42 års dagen :D Paket blir det en annan dag, kommer ju inte så långt med tanke på att man e gipsad :/


  


Detta blir nästan som 2 inlägg i 1 ;)


Det är så sjukt tråkigt att vara sjukskriven och arbetslös....... Plus att det snöar

:( Livet suger just nu. Men i morgon och iaf två dagar framåt så blir livet lite ljusare :D För i morgon ska jag träffa underbara Sara =) Så ska hon komma hit och fika och tjöta skit ^^, och på torsdag kommer Ellen och hämtar mig så ska vi åka till Ullared och där ska vi möta upp Den Mkt Mkt Saknad Linnea, så jag får träffa henne innan hon far till Norge igen :( Så blir det shopping på gekås och Lunch :D En underbar dag med omtyckta människor ^^,

Fredag vet jag inte riktigt vad som händer. Får la se =)

NU ska jag kolla på Alice In Wonderland ;)

Tjing på er :D

Ovido - Quiz & Flashcards