Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2011 15:56

  

Detta är nog den enda bilden som e "rolig" på mig xD Roliga bilder hamnar i papperkorgen annars :P

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2011 15:53

  

Ligger lite efter upptäckte jag ;) Men här e min prinsessa =D

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2011 15:43

Fy fan vilken tråkig dag måste jag ju säga.. Gick upp vid kvart i tio satte mig i soffan och gjorde ingenting. Sen vid halv 12 - 12 åkte vi och kolla om stefan och dom va hemma, men ingen stefan. Så vi åkte vidare till Getås istället. Där va Eveline, hon satt och bada när vi kom. Det tyckte hon va mys =) Sen började vi kolla på Pippi På Rymmen ;) Sen fick jag och Bobby för oss att åka ner till Ullared, skulle lämnat tillbaka en grej, men det vissade sig att den funkade. Så det blev bara lite filmer sen åkte vi och handla. Och i med att min lilla pojke e förkyld så köpte vi Ben & Jerry glass, eller va fan den nu heter. Svin dyr va den iaf, så jag hoppas verkligen att den är god..


OCh nu orkar jag inte skriva mer om min tråkiga lördag.. Kommer säkert nått mer inlägg i morgon :P

Ovido - Quiz & Flashcards