Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2011 22:17

  

En bild på mig själv =) Och Snögumman-Bell är ju oxå med =)

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2011 21:41

Kvällen har varit mkt trevlig. Va på ljusparty hos Ellen :) Blev inte så värst mkt ;) Bara 3 pkt ljus ^^, Kunde ha blivit sååååå mkt mer, men måste ju tänka lite på Ekonomin nu när man e arbetslös och grejer.. Vilket inte är lika kul. Fick typ huvudvärk av alla dom olika dofterna.. Det känns, vissa lukta jättegott vissa lukta förfärligt och vissa lukta till och med vedervärdigt.. Jaja=) Nu sitter jag iaf i soffan jämte mitt    Blir la sängen snart.. Är as trött, det va ju en viss liten fröken som ropa(klocka 05,55 i morse) : JAG VILL HA VÄLLING!!!!!!!!!!!!! Sen ropade mamma: JAG KOMMER...

Sen va det tyst i en timme sen gapa lillfisan IGEN... Sen tog det en stund innan jag somnade, sen vaknade jag igen vid 09,10 och då orkade jag inte gå upp. Sen efter en stund kom mamma hem då gick jag upp. Sen satte jag mig i soffan och kolla på film..


Jag va ju hos morfar innan han körde mig till Ellen. Så nu har jag fått bort alla julgrejer och julgranen, det vaa kanske på tiden. Egentligen ville mamma att jag skulle byta gardiner med men jag känner att jag inte kan göra det själv.. Gipsad och göra en sån grej själv? Ne tror inte det..


Ne nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga mig, för nu är jag tröötttt.. Så natti natti på er och vi hörs i morgon ^^,


Pusselipuss..

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2011 10:58

Sitter och kollar på Step Up ;) Men måste säga att Channing Tatum är såååå mkt snyggare som militär än som dansare ;)


Dagen bjuder för övrig på städning hos morfar och ta bort alla julgrejerna och byta gardiner. Sen ska morfar köra mig till Ellen,där det är ljusparty, men med ett stop på vägen, måste in på gekås och köpa gardiner till mamma..


Nu ska jag kolla färdigt på filmen sen vet jag inte vad jag ska göra..

Talk to you later =)

Ovido - Quiz & Flashcards