Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2011 20:56

Då va man hemma igen, eller iofs vi har varit hemma en stund nu men vi är hem komna ifrån Bobbys föräldrar. Där blev vi bjudna på mat. Älggryta me ris och sallad. Mycket mycket gott. Sen blev det kaffe och dumlekaka, fast för min del blev det julmust då jag inte har blivit någon kaffekärring än ;)

Hela stora familjen va där. Fia, Junior, Jonna och Izzy. Stefan, Sofie, Eveline och Alicia. Jag och Bobby ofc, och så klart Gerd och Hans-Olof..


Jag och Sofie satt och prata om allt möjligt men på nått sett kom vi in på recept av nått slag och jag har ju typ 200 recept som jag ska renskriva på datan. Då tyckte Junior det att jag kunde göra detta till en recept blogg, men njaaa..Vill inte lägga ut alllllla recept, det skulle ta EVIGHETER. Har la iaf totalt 50 sidor med ca 3 recept på varje. Så ne, men så fort jag har gjort nått så kan jag ta kort och lägga ut receptet, så blir det lite som en recept blogg iaf ^^, Men vad jag rekomenderar och inte =)


Mer än så har inte hänt idag. Så jag tror nog att jag ska hämta mig min gott och blandat påse och lägga mig i soffan och kolla på när Bobby spelar ^^,


I'll see you soon then :)

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2011 13:18

Känner mig så sjukt duktig :D Gick upp vid 10 va den nog. Och började städa direkt.. Bara att damma av hela lägenheten tog nästan 2 timmar ;) Och vi har INGEN stor lägenhet. Men städar man inte super ofta så blir det att det tar lång tid ;) Sen dammsuga av och nu e det rent och fint ^^,
och jag har duschat och gjort mig i ordning. Så nu kan man ta det lugnt resten av dagen =)


I see you soon then ;)

Ovido - Quiz & Flashcards