Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 20 februari 2011 18:40

Hmm en bild på min vardag???


Detta är min vardag xD  

Av Alexandra Ekdal - 20 februari 2011 17:07

I efter middag har jag och älsklingen tagit en riktigt lååååång promenad.. Det va riktigt skönt, men fy satan så kallt. Så när man kom hem till lägenheten så va det så varmt så man trodde man skull smälla av.. Så av med tjocktröjan och nu sitter man och fryser igen >< Iofs är altandörren öppen så får la ta och stänga den så vi inte släpper ut ALL värme vi har här..

TYvärr kommer det ingen bild på det jag tog kort på.. Sorry..


Nu sitter jag och kollar på Sommar i Sverige och dom e fan inte smarta nån utav dom xD

Nu ska jag kolla om <3 kanske vill ha hjälp med maten. Hemma hamburgare med bröd och kanske klyftpotatis ^^,

Puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 20 februari 2011 11:29

Här e sjukt jävla varmt inne. Vi har 21 grader plus att solen bara trycker in as mkt värme så här är la iaf 25-26 grader inne >< Det är INTE okej..


Idag vet man inte riktigt vad som händer. Just nu sitter Bobby och spelar nått spel på datan och jag sitter här och gör typ ingenting.. Så vi får la se vad som händer. jag hade gärna åkt till IKEA meeeeen, det vill garanterat inte gubben min ^^, Som sagt vi får se vad som händer och sker, har ingen lust att  sitta hemma hela dan iaf :/


Talk to you soon =)

Ovido - Quiz & Flashcards