Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2011 21:52

Ne nu blir det sängen.. I morgon kommer mammsen och hämtar mig :) Så ska vi till Ullared och jag ska köpa nya skor. Fan bara att gå ut och det är fuktigt så blir mina skor pisseblöta. Inte alls kul..


Tv cpar som aldrig förr så nu skiter jag i detta och går och lägger mig..

Så god natt på er alla och sov så gott ^^,

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2011 15:28

Här är lite bilder från helgen =)

       

  

Söta underbara Jonna :D



Det kommer kanske mer inlägg sen =)

Ska sätta på en film nu, har kollat på Full Frys nu i 1½ timme. Får räcka för idag :)

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2011 12:40

Idag har jag fått gjort en hel del och är väldiiiigt stolt över mig själv :) Börjat använda wii fit igen, inte för att jag kör på lika hårt som jag gjorde före operationen men börja lite mjukt så kan man öka sen.. Sen dammsuga jag hela lägenheten. Så nu e här hyffsat snygg när mammis och dom kommer i morgon =) Och tvätten är i maskinen, fyllde en hel maskin med bara sockar och underkläder >< helt sjukt.. Nu ska jag snart slänga skräp, plocka in disken sen ska jag nog kolla på film och ta det lugnt.. ska ju inte anstränga mig egentligen.. :/ Men orka sitta still hela dagarna..


Kommer lägga upp lite bilder på saker jag har pyslat ihop =) Tjing så länge..

Ovido - Quiz & Flashcards