Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 17:25

  

Den här personen saknar jag mer än allt annat. Skulle göra allt för att få tillbaka min älskade Mormor.


Vi saknar dig och älskar dig mormor. Vi glömmer dig ALDRIG!

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 15:03


har inga bilder som inte ligger ute på internet xD Men det får bli denna bilden från Österrike när vi va där 2008.. Har Carros svampmössa på mig ;)  

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 14:51


Det va ett tag sen jag va med både Carro och Sara :)  

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 12:14

Som ni kanske har märkt så har jag inte orkat blogga på några dagar. Det har hänt en del dom sista dagarna som har gjort att jag tappat all ork i hela kroppen. t.ex igår låg jag på soffan HELA dagen, verkligen hela dagen.. Idag har jag liiite mer ork, har orkat ta mig upp ur sängen, satt igång en maskin tvätt som nu är färdig, plockat in disken och nu sitter jag i soffan och ska ta tag i tvätten.

Ska lägga upp bilderna från listan med. har inte kommit så långt heller.


Bye  bye så länge..

Ovido - Quiz & Flashcards