Alexandra Ekdal

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2011 13:18

Känner mig så sjukt duktig :D Gick upp vid 10 va den nog. Och började städa direkt.. Bara att damma av hela lägenheten tog nästan 2 timmar ;) Och vi har INGEN stor lägenhet. Men städar man inte super ofta så blir det att det tar lång tid ;) Sen dammsuga av och nu e det rent och fint ^^,
och jag har duschat och gjort mig i ordning. Så nu kan man ta det lugnt resten av dagen =)


I see you soon then ;)

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2011 17:54

Ljusen e tända och jag sitter och kollar på Scrubs och väntar på mitt <3 som va tvungen att jobba över idag. Vet dock inte hur länge han skulle jobba över men jag hoppas att han kommer snart iaf.. Men men vi får la se när han dycker upp =)


Har oxå glömt att berätta en lite smått mardröm. Som ni kanske redan vet så är jag livrädd för ormar och för att jag är som jag är så trodde jag att en jävla film skulle hjälpa men det har nästan bara blivit värre. Snake on a plane är ju filmen och för er som inte har sett den så handlar det om en kille som blir vittne till ett maffiamord. Och Maffiabossen vet att han ska flygas till L.A så han sätter in en STOR jävla låda med dödliga ormar för att döda vittnet. Och innan planet lyfter så får dom sånna blomkransar man från från Hawaii, och grejen är att dom har besprutat blommorna så ormarna blir galna. Så när dom når en höjd på 10.000 meter eller va fan det är så öppnas lådan och ormarna kommer ut. Det slutar med att det är ormar överallt.
Iaf i morse när Bobbys telefon ringde så vaknade jag till och sen skulle jag försöka att somna om men grejen va den att jag drömde att det va ormar typ överallt. Sen försökte jag tänka på någotannat, men tanke på att jag vaknade till. Men alla tankar slutade med att det va ormar i närheten. Sen så skulle jag klättra upp någonstans och då drömde jag att en anakonda med typ VÄRLDENS största gap och den skulle typ äta upp mig.. Sen vaknade jag och kolla på klockan och sen kunde jag typ inte somna om.. As äckligt.

Så jag förstår inte riktigt varför jag köpte den filmen faktiskt >< Aja.


Ne nu ska jag kolla färdigt på Scrubs ;) Ofc, reklam ><

Hoppas mitt <3 kommer snart..


I'll see you soon then =)

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2011 15:00

 


Det får bli på denna muppen, har inga andra kort på släkten, eller jo det har jag men det är bilder på HELA släkten och aa, den e som den ee  ;) Moahahahaha.. Så som sagt, får bli en bil på min morbror som faktiskt är ett måste i mitt liv annars hade jag kunnat lägga ner folkracen direkt, för det är han som hjälper mig till 99% inför alla tävlingar och allt faktiskt.  

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2011 13:53

För idag har jag namnsdag =D

Men just nu sitter jag och kollar på Mean Girls.. Måste säga att jag tycker Lindsay Lohan va såååååå mkt bättre förr när hon va rödhårig, lite mullig och hyfsat normal. Inte nu när hon knarkar är smalare än fan och blond och dum..

Inte nog med det, en av mina nya favorit skådespelare är med oxå och det har jag inte tänkt på innan nu ;)  Amanda Seyfried :D

Så nu e det dags att sätta på en annan film i detta übertråkiga vädret :S


Talk to you soon =)

Eller som dom säger i Dear John
"I see you soon then "  :)

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 17:25

  

Den här personen saknar jag mer än allt annat. Skulle göra allt för att få tillbaka min älskade Mormor.


Vi saknar dig och älskar dig mormor. Vi glömmer dig ALDRIG!

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 15:03


har inga bilder som inte ligger ute på internet xD Men det får bli denna bilden från Österrike när vi va där 2008.. Har Carros svampmössa på mig ;)  

Av Alexandra Ekdal - 16 februari 2011 14:51


Det va ett tag sen jag va med både Carro och Sara :)  

Ovido - Quiz & Flashcards