Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2011 20:21

  


Hahhahahahaha xD wilma ville att jag skulle måla med henne.. och detta händer INTE ofta ;)

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2011 19:51

Fick en lite chock, antingen är det jag som har noll koll, eller så har dom HÖJT startavgiften i folkrace i smyg.. Hittar inte nånstans där det står att dom ska höja den. Men för seniorer och damer så kostar den 300 kronor istället för 250 och för juniorer kostar den 200 istället för 150..
Men nu när jag kollade igenom alla tävlingar på anmälar sidan så va det ca hälften som hade höjt, så jag vet inte om det är upp till klubben att bestämma va dom vill ha ?!

Men som sagt, har en klubb höjt så höjer snart alla klubbar avgiften.


Men dom säger ju att folkrace ska vara en billig bilsport, men ska dom höja avgifterna vartannat år så är det snart inte så billigt längre.. Vet inte direkt om det lockar mer folk till att börja faktiskt.. Men jag slutar fan inte i första taget ;) Så här kommer några folkracebilder, mest för att jag redan saknar det mer än, hmm ja? Allt??


  


  


Min pärla är inte min pärla längre :( Min morbror har tagit över den. Jag kommer sakna den :( Som sagt, alla goa starter man har fått med den.. Men vet inte om mitt huvud inte orkar med den mer, för förra året gick allting skit.. Så nu får oturen gå över till min morbror ;) 


Nu blir det let's dance :P tjing..     

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2011 18:25

Då har man kommit hem efter ha varit på bio :D Såg på trassel i 3D med Kevin och Wilma :D


Haha :D Sjukt söta är dom :D 

Filmen va förövrigt sjukt rolig och bra. Det jag tyckte va lite synd va att det va nästan ingenting som kom emot en. Utan det va mest 3D effekter att man mest såg djupet i filmen och minsta lilla detaljer. Så det va JÄTTEBRA. Men själva filmen va som sagt sjukt bra :D Nästan så man fällde en liten tår i slutet :)


Nu är man iaf hemma och mamma ligger fortfarande i sängen och mår sådär.. Och i kväll ska jag förmodligen ha filmkväll själv :/ Men aja :P det blir säkert utmärkt.. Får la se om mamma orkar ligga i soffan och kolla på film eller om jag får göra de själv :)

Just nu sitter jag och kollar på Lotta på Bråkmakargatan, hon försöker cykla och det går sådär, måste jag ju säga.. Man ska kanske inte ta den största cyklen man kan hitta när man bara har haft en 3-hjuling innan ;) Hahaha..


Talk to you soon then ^^,

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2011 11:25

Tjo alla glada människor.
Idag har det redan hänt en hel del.. Vaknade när klockan ringde 07,20 men snoozade, sen vaknade jag igen tjugo i 8. Va tvungen att gå upp och duscha och göra mig i ordning för lilla Wilma skulle till dagis klockan 9 =) så upp duscha och göra i ordning mig och lilla tjejen =) Sen gick jag och lämnade henne ch sen hem och betala räkningar. Gött att man fick semesterersättningen idag ;) Så nu ska jag nog klara mig ett tag framöver ^^, Kunde inte somna i går, så efter 12 så ringde jag och kolla om jag hade fått några pengar, hade inte räknat med det men när dom säger hur mkt jag har på kontot så fick jag fan en chock :D AS GLAD!!!!!! Så låg och ladda ner masssssa spel, gratis spel, på iphonen och låg vaken till ca halv 1 ;)


Idag blir det bio och mys med min små älsklingar =) vi ska se denna:

  


I 3D ska bli sååå sjukt mysigt och såklart masssa godis ;)


Imorgon bär det av till Göteborg med min flickor Sara och Carro =D det ska bli sååååååå Kul.. Behöver verkligen det.


Men nu ska jag tydligen spela kort med lillebror :D Kommer en uppdatering senare :D


Puss på er :D och ha en suuuuuuuuuuuuper trevlig helg allihopa:D

Ovido - Quiz & Flashcards