Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 31 oktober 2011 19:25

Jaha nu har man bänkat sig i soffan med en fullspäckad tv kväll med mammi :) Kevin är ute och leker med kompisar och lilla Wilma har åkt på feber och har däckat i soffan :( Lilla gummsan. Inte bra :/ Det tog musten ur henne att gå på stan idag. 

Dom små fisarna fjäskade till sig en massa ;) Haha eller inte, Wilma fick lite klistermärken och kevin fick fotbolls kort och jag fick ett par örhängen :) 

Men nu skag jag sätta mig och kolla efter lite kläder ;) 

Hittade sjukt snygga på ellos, jag vet tant affär men dom va faktiskt snygga ;)
Får la se va det blir för nått ;)


Nu ska jag dra mig :)
Puss & Kram hörs i morgon =)


Av Alexandra Ekdal - 31 oktober 2011 11:50

Det ser ut som jag har varit i slagsmål eller nått. Helt röd under ögat, eller rättare sagt, kindbenet :S Fattar inte va fan jag har gjort..

Det är inte alls snyggt :( Vete fan va jag ska göra faktiskt.

Hoppas det försvinner snart :/ För snyggt är det inte.. Och jag har inte legat konstigt heller, för jag har liksom varit uppe sen 10, 2 timmar sen.. Helt sjukt..

Jaja, nu ska jag göra mig klar så jag kan åka ner till Varberg. Hämta mina små pluttisar :)


Hörs kanske senare :)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 31 oktober 2011 10:27

Hejsan.
Denna dagen började sisådär bra måste jag ju säga.. Vaknade och va hyfsat glad och pigg. Förkylning är fortfarande här och hälsar på.. Vet inte om jag har lite feber oxå. Orkar typ inte göra någonting. Sjukt röda kinder oxå, och som sagt, orkar typ inte göra någonting utan att sätta mig och vila.
Nu har jag iallafall fått i mig frukost, kyckling sen igår och majs och lök röra :)


Sen tänkte jag att fan, jag ringer och säger upp moderna pensionsvalet, men NEJ DÅ, då har mina 14 dagars ångerrätt gått ut.. Så fan heller förklarade jag för dom. Men då visade det sig att det va samma idioter som ringde och lurade mig i mars, så jag sa det att jag kommer säga upp tjänsten nu i veckan och skicka in ett brev till dom..

Jag va så jävla arg att jag skakade kunde inte hålla någonting. Kunde inte skriva sms eller någonting ><


Men nu skiter vi i det. Idag ska jag ner till Varberg och passa dom små.

Sitter och kollar på Grey's som går i repris.

Ska diska innan jag åker ner, och göra mig helt klar, mer orkar jag inte göra.. Dock är det bara dammsuga av och tvätta kvar, men det får vänta..


Ska träffa Carro idag med :) Ska ner till fästningen med Kevin och Wilma och ta lite kort för Carro behövde det till sin Aupair grej =)


Jag vill träffa min lilla kusse oxå :) Han är ju såååå söt :) Får väl se när dom kommer hem :)

Ne nu ska jag göra nått vettigt.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards