Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 27 oktober 2011 21:34

Nu e jag helt slut. Vill bara att min hals ska må bättre nu och inte göra ont.
Hinner verkligen inte vara sjuk nu. Har 1 ½ vecka hel tid kvar sen e det bara några strö dagar. Så jag känner att fan, inte vara sjuk nu :(  Och ska jag bli sjuk kan jag ju inte hälsa på kusin m. familj på ett bra tag :(

Har verkligen hållt igång sen när jag gick upp i morse / förmiddags ;)

Men så nu e jag helt slut..


I morgon ska jag jobba hela dagen och sen ska jag ta det lugnt och vila upp mig för den kommande rekord helgen, eller som dom räknar med iaf.. Jobbar sent på lördag och tidit på söndag. Kommer vara helt död på måndag igen. Sista sena helgen för iår. Sen e det bara en helg kvar, va jag har nu iaf..  Hoppas dock att det kommer mer. Men vi får väl se.. Man har börjat lägga tanken på is, men jag vill ju verkligen ha jobb, men det är inte så lätt när det inte är nått mer.


Sitter och kollar på lyxfällan, det är helt sjukt va det finns konstiga männsikor som älskar prylar mer än allt annat i hela världen. Nån slags gränns måste det ju bara finnas eller? Har man inte pengar så har man inte pengar?!? eller? man kan fan inte leva på lyx när man inte har pengarna till att lyxa till det var och varannan dag.

Ne nu skiter jag i detta och ska gå och lägga mig strax så jag orkar med morgon dagen oxå..

Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 27 oktober 2011 17:40

Bliiiiiiiiiiiiir så trött på allt jävla tjöt om pensions tjafs hit och dit.. Dra åt helvete med pensionen :O

Men enligt men bank man ska man INTE vara med i någonting sånt, så till ALLA ER SOM E MED I t.ex Moderna fondvalet, Moderna Pensionsvalet, GÅ UR DET MED EN GÅNG!!!!!


Fast det gör ni som ni själva vill. men det är ett tips från en bankman och dom bör man lyssna på..


Av Alexandra Ekdal - 27 oktober 2011 15:41

Nu är jag klar med städningen.

dammsugat, diskat, dammat, tvättat golvet, rensat duschen från allt äckligt hår (kräkas) , skrivit ut wilmas julklapp och nu ska jag inte göra ett skit mer för tillfället, ska  pyssla lite med Wilmas julklapp och så ska jag skriva recept och skriva ut dom oxå ;)


Men nu sitter jag och kollar på Criminal minds :)

ska ta mig en liten choklad bit och sen hänga tvätt.. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 27 oktober 2011 12:07

God morgon e nog det rätt ordet idag..

Gick upp typ halv 12 för jag orkade inte gå upp när jag vaknade.. Så jag låg kvar i sängen tills jag blev sjukt hungrig och nu har jag ätit och ska strax börja plocka iordning här.. Sen ska här städas och göras fint, för här ser fan för jävligt ut.


Upptäckte igår att min lilla kusin Kristoffer blev mitt 600 inlägg :)


Köpte julklapp till Wilma igår med ;) Det blev 2 disney on ice biljetter, till prinsessorna :) Hon kommer älska det :)

Nu ska jag dra igång spotify och börja städa, känner verkligen inte för det, har ont i halsen oxå. :/ Har inte tid att vara sjuk..


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards