Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 29 oktober 2011 22:33

Eller ska man snart säga god natt??
Helt sjukt. Är så trött så jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden, så trött är jag idag. Mår inget vidare heller, super tät i näsan och mitt nässpray är borta, vete fan va det kan vara någonstans. Jävla skit med..

Halsen e mycket bättre, inte ont alls i princip, eller jo, när jag hostar, men inte annars.


Har ju jobbat hela dan idag, ett jävla tryck har det varit men inte alls så farligt som dom hade räknat med kan jag säga med en gång. Idag stängde vi 20,20 ca.. Och de föregående lördagarna har klockan varit halv nio när folk ha stämplat ut.
Good or bad? I don't know, and really don't care.. Jag tänker då fan inte dra dit kunderna iaf..


Va hemma vid kvart i nio, då hade jag hunnit med att köpa räkbaguett och chokladglass oxå ;) Dock  har jag inte ätit glassen än, men det tar jag i morgon istället, för snart ska jag ställa tillbaka klockan och krypa ner i sängen.


Och nu i kväll har vi kollat på Dodgeball och så har jag fixat med Team Attans Racing blogg, så nu börjar det se bättre ut, ska lägga in lite resultat och grejer..

Men nu e jag som sagt så trött så jag tänker gå och lägga mig så jag orkar med morgon dagen oxå.. Jobb i morgon med, sen ska vi nog städa i förrådet så vi får in ute bordet.. Stolarna fick vi in idag, men bordet måste vi skruva isär först..


Kom på det innan att nästa gång vi åker till Liseberg så ska vi köpa en filt till, dom e as goa och MYCKET varmare än dom fjuttiga filtarna Bobby köpte när han shoppade till lägenheten ;)
Men han e så duktig min lilla pojke :)


Ne vi hörs i morgon.

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 29 oktober 2011 09:49

Hej Alla läsare :) Halsen e lite bättre idag jämför med igår men nu har jag blivit extremt förkyld istället och kan knappt andas med näsan. Ska bli itressant hur man ska överleva dagen på jobbet. Hoppas det är någon kul som ska jobba kvällen idag :) Det är tur att jag har min älskling annars hade det inte blivit gjort mycket :) Nu ska jag göra mig helt klar och sätta mig i soffan igen. Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards