Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 oktober 2011 20:00

Hej bloggen.. Känns lite som long time no see :P Men det va ju inte så hemskt länge sen egentligen ;)

Nu har vi precis kollat klart på Armageddon och det spelar verkligen ingen roll hur många gånger man ser den filmen för när Harry (Willis) ska ta farväl av sin dotter så rinner tårarna värre än någonsin.. Som sagt, lipar lika mycket varje gång jag ser den. Usch den e hemsk.. Tycker inte om sånt. Tänk om det hade varit ens egna far som skulle göra nått sånt. ne det skulle jag ALDRIG gå med på!! Så pappa om du läser här så är du förbjuden till att göra nått sånt!! Bara så du vet ^^,


Igår hade jag fullt upp hela dagen.. Vaknade först vid 9 tyckte det va för tidigt så jag somnade om ganska snabbt och vaknade sen vid 10 igen. Då tyckte jag det va okej. Så låg i sängen en stund till.. Sen upp och käka frukost och sedan åkte jag ner till Varberg där jag skulle hjälpa morfar. Inte för att det blev så mycket gjort men aja.. Sen åkte jag in till systemet, hajen, blomsterlandet, sen hem till familjen. Passade Wilma bus unge tills mamma kom hem =)) Sen vid 19 tiden åkte jag och morfar och planterade på mormors grav. Vilket kändes jäkligt fel för det va kålsvart och det va någonting i kyrkan med. Så det känndes väldigt fel. Men fint blev det =)
Sen åkte jag hem och diskade, lagade mat och åt mat vid 9 igår kväll.. Inte vidare bra, men aja..


Idag har jag jobbat hela dagen. Hamnade på sönneräng, vilket jag hoppas kommer dröja ett bra tag till innan man ska åka dit.. Visst tiden gick fort, men ändå.. Massa dånande ljud hela tiden.. Nja, det va inget för mig.. Och förstår nu varför det vi galgar kallas lättkonfektion.. För jackor och dylikt är då fan inte  lätt att galga, eller lätt är det men tungt som satan..

Så när jag kom hem satte jag igång armageddon och la mig i soffan.. Har lagat mat ikväll bara annars har jag inte och tänker inte göra något mer idag.. Kollar på nån film från länge sen..

Vet inte riktigt va den heter men aja..


I morgon e det jobba 11-20 som gäller.. Söndag 7-16 kommer vara lagom mör på söndag kväll om vi ska fortsätta slå rekord >< Fasar redan för det.. Men va ska man göra, ska ju vara glad så länge man har jobb..


Ne nu ska jag ta och krypa ner i soffan, kanske hämta lite mörkapelsin choklad. Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards