Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 30 oktober 2011 21:23

Ja varför itne? Ska nog hämta mig lite, men det va egentligen inte det jag skulle skriva ;)
Hahha.. Skulle egentligen bara skriva att jag har fått gjort en hel del på Attans Racings blogg =D

Fått in resultat och lite annat =) Så nu börjar jag bli nöjd =D

Vet dock inte va dom andra medlemmarna tycker ;) Men aja :P Dom får det bättre än innan och detta kommer att uppdateras flitigare än hemsida, möööö smidigare att uppdatera oxå..


Ne nu ska ajg hämta lite chokladglass och mysa ner mig i soffan igen..


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 30 oktober 2011 19:50

Tjolahopp =)
Sitter just nu i soffan och fryser som jag vet inte riktigt vad. Men här e svin kallt.. Undra om det beror på att man har gått ner så mkt i vikt så det är därför? För förr frös jag typ aldrig, och nu fryser jag typ hela tiden.

Men men..

Jag kan ju med glädje ?! meddela att jag lyckades försova mig idag! Great Alex, HUR fan lyckas man försova sig när man ska dra tillbaka klockan?????? Jo först ställer jag om klockan (för jag litar inte 100 på att iphone sköter det själv) men den tyckte att den skulle vara duktig att ställa om sig själv, så det gjorde den, så när min mobil stod på klockan 06,00 så va alla andra klockor på 07,00, vilket betyder att min kära mobil drog sig tillbaka 2 timmar istället för 1 .. Så va 45 minuter sen till jobbet och det blir = 90 minuter betalt :@ Så jävla trött jag blir på mig själv så det är fan inte sant. Men men, jag överlevde dagen,


Efter jobbet så skulle jag hämta lite grejer, typ 3-4 grejer va de nog, men det blev en ny väska , eventuellt en ny plånbok, har inte bestämt mig än, sen hittade jag en blus, ett linne, en bh och 2 tjocktröjor ;) Dock likadana men dom e så grymt goa och nästan guld värda ;)

Och sen lite annat bra och ha :) E nog faktiskt inne på att jag ska ha en tv-toffla, för jag fryser alltid om fötterna och dom e så grymt söta :D elle den, för det är en groda xD


Nu sitter vi och kollar på Drive Angry, tror jag den heter, den verkar rätt bra..
Glöm inte att kika in på http://attansracing.blogspot.com


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards