Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 28 oktober 2011 21:50

Vi sitter och kollar på I Spit on Your Grave.. Den e så jävla brutal så jag blir arg och skakar. Så jävla brutal är den.. Här kommer handlingen:

Den har kallats världens hårdaste film - detta är en nyinspelning av skräckklassikern från 1978.

En ung författarinna flyttar till en en liten stuga på landet, där hon börjar arbetet med sin nya bok. Men hennes närvaro lockar till sig en grupp våldsamma och depraverade män som under en hel natt utnyttjar, förnedrar och torterar henne. Hon lyckas till sist fly och kastar sig handlöst i en ström flod. Männen förmodar att hon drunknat och efter en tid går allt tillbaka till det normala igen. Tills en dag, då hon återvänder. Fast besluten att låta dem lida som hon gjorde…fast mycket, mycket värre.


Vi har kommit ca halv vägs..

Och under tiden har jag gjort en blogg till Attans Racing :) Blev nöjd, men det är så mkt man vill men det måste se bra ut med :)
Här är adressen :) Kika in vettja :D

http://attansracing.blogspot.com


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 28 oktober 2011 20:11

Hej bloggen.

Kan ju börja med att har mått bättre, men man kan inte må bra alltid, right?

Ont i halsen och sovit sjukt dåligt i natt. Hoppas verkligen kan kan sova bättre i natt, jag som ALLTID sover bra annars, men denna natten har i princip varit hemsk, svettats , frusit, svettats, frusit.. Hemskt..


Idag har jag jobbat hela dagen. Trots att jag kanske skulle varit hemma och vilat inför helgen. Men det är bara att stå ut. Så är det..


Älsklingen fixade maten idag :) Hemmapizza, inte det nyttigaste, men va fan , man lever bara en gång, right? ;)

Men det är gott med hemmapizza, förstår dock inte varför man har räkor på pizzor för det smakar ta mig fan ingenting xD eller så är det bara mina smaklökar som inte funkar till 100 % just nu ;)


Nu ska vi snart kolla på I Will Spit On Your Grave, tror jag den heter..

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards