Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 17 oktober 2011 21:42

Innan jag går och lägger mig så har jag en fråga..


NÅGON SOM HAR TIPS PÅ LITE ROLIGA APPAR TILL IPHONE???? Helst gratis..

Snällllla??

Ne snart blir det sängen.. Längtar tills bloggplatsen har fixat en app så man kan blogga från mobilen.. Slippa gå in via safari varje jäkla gång vilket tar 300 år ><

Får nog även gå till vårat bageri i morgon och köpa nån go fika i med att pappa och farmor kommer i morgon.. Eller så får dom bullar lite kakor och chokladmoussen jag ska göra i morgon.. Som e LCHF anpassad ;)


Ne nu blir det borsta tänderna och sen gå och lägga miiig ^^,

Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 17 oktober 2011 21:06

Blir galen på alla miljoner bloggar.. Helt sjukt..

Ska fixa en blogg till Attans Racing , meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jag vet inte hur fan jag ska göra, vill ha en blogg som är lätt att fixa design på, för allt HTLM / ML texter e jag inget vidare haj på.. det blir bara fel..
Men jag orkar inte ta det nu..


Sitter och kollar på 2½ men, vilket jag inte alls tycker är lika bra nu.. Fryser fortfarande om fötterna..

Ne om man skulle ta och se om man hittar nått skoj på iphonen och pilla med för datan e inte rolig längre :/


Ska snart sova med.. Är sjukt trött idag.  Inte van vid att jobba måndagar... Man blir lite bortskämd med att vara ledig varje måndag ;)
I morgon ska jag och Ellen simma.. Och till middag ska jag pröva att göra kokos pannkakor till mig och vanliga till Bobby =)


Neee natti natti. Pusselipuss <3

Av Alexandra Ekdal - 17 oktober 2011 19:37

Tjosan..

Sitter i soffan och fryser som faan.. Inte alls gött.. Sitter och kollar på Jennifer's Body med Megan Fox och Amanda Seyfried, hittills är den rätt bra, men lite halv knepig. Men aja.. Det är nog första filmen med Seyfried som jag e lite halv tveksam till xD Men den är ju absolut inte dålig för det.. Megan Fox ser för jävligt ut i denna filmen.. Möööö sex också xD Man skulle kunna tro att jag har valt filmen, men det är faktiskt Bobby, annar brukar jag alltid lyckas välja sånna filmer xD


Idag har jag jobbat hela dan, dagen har gått sjukligt fort. Knappt så man har hunnit tänka faktiskt.. Varit på YP hela dagen. Fyllt på och städat. Första gången och som sagt tiden har gått sjukt fort.
Fick lite panik när jag skulle köra hem, för min tank lampa har lyst i typ 2 dagar nu xD Så nu fick den bensin så nu är den glad igen :)


Sen gick jag och Ellen på en lite promenad med Pripps =)

Efter det blev det till att laga middag, korvstroganoff och makaroner. Sen hamnade jag i soffan. Och nu ORKAR jag verkligen inte göra mer.. Funderar på att hämta mitt täcke för jag fryser..


Och förresten så ska vi fixa en blogg till Attans Racing istället för att ha Hemsidan, för där händer inte så vidare mycket så tyckte det verkar lättare att ha en blogg som alla kan använda.. Så får vi se vad som händer sen.. Men måste se när jag har tid att fixa det..


Nu ska jag dra mig. Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards