Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 18 oktober 2011 19:50

Idag blev det nog den mest romantiska middag en människa kan tänka sig..

PANNKAKOR och bacon , haha =D Men gott vare :P
Jag gjorde kokospannkakor á la LCHF till mig , blev dom inte så goda utan sylt, så jag tog massa sylt på, vilket dock inte är LCHF, men va fan jag har ju ätit kakor och bullar nu när Farmor och Pappa har varit här idag =) Så då är det ju hela världen ;) Ska fuska i morgon oxå, för jag ska äta på jobbet i morgon för det är gulschsoppa, så jäkla god är den, så då får man passa på =) och till det måste man ju ha börd xD Känns som denna veckan inte alls kommer gå så mkt i lCHF, för på fredag ska jag och min morbrors sambo åka och handla, till hans 30 års dag. så då ska jag äta hos dom sen på lördag så ska jag ju så klart äta de as goda smörgåstårtorna vi ska göra :D Ska ta massa kort jag lovar :) Så jag kan läska er lite ;)


Här kommer lite bilder från mina fula pannkakor och chokladmoussen jag gjorde innan som va den smidigaste jag har gjort någonsin ;) Och smörgåstårtan jag gjorde på praktiken..

Mjölkchoklad 70 % ;)



  

Kokospannkaka



       Tycker att den e sjukt snygg den smörgåstårtan ;)


Nu myser vi i soffan <3

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 18 oktober 2011 10:56

Nästan att jag och älsklingen har varit tillsammans i hela 4 år och 11 månader.
Snart 5 år. Helt sjukt..

Och till på köpet så har vi bott ihop i lite över ett år <3


 


I Love You Honey <3

Av Alexandra Ekdal - 18 oktober 2011 10:41

Tjosan =)

Gott med sovmorgon måste jag ju verkligen säga.. Fast vaknade vid 9 ändå. Vaknade en gång tidigare men det kändes som att det va så tidigt så jag ville inte ens kolla på klockan xD Så jag vred på mig och somnade om. As gött, trodde jag hade sovit as länge när jag vaknade vid 9, men så sent vare inte ;)


Idag kommer pappa och farmor hit på lite kalas. Så jag måste verkligen sätta igång och få det lite snyggare här för här ser nästan för jävligt ut i vissa rum, men lite får dom allt tåla ;)  Men det ska bli väldigt trevligt :)

Fastnade med frukosten framför Grey's tur att det snart är slut :P

Måste diska, och dammsuga av , det får räcka.. kanske torka av tvbänken..


Hörs väl senare :)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards