Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 16 oktober 2011 21:14

Ja ni som inte vill behöver inte läsa. Men jag har lite funderingar.. SÅ det kanske inte ska stå gnäll heller.. Men det är en sak jag har funderat länge på.. Och jag vet faktiskt inte va jag har kommit fram till egentligen.


Men asså , det här med gastric bypass (magsäcks förminskning) är det typ "populärt" att göra det eller? Eller e det bara den lätta vägen att gå ner? Jag förstår att vissa gör det. Men borde man inte försöka göra ALLT man kan för att gå ner i vikt och om ingenting funkar så kan man göra en sån operation? Tycker allt och alla göra sånna operationer. Jag har lyckats gå ner 8 kilo sen i maj, bara på att ändra kost och rör mig mer.. Nu ska jag inte vara sånn, men asså onödigt att göra en sån operation om man inte ändrar livsstilen i sig.

Som sagt, jag ska inte vara sån. Men det känns som det är en trend som sprider sig och bara för en gör det måste resten göra det oxå..

Jaja..

Nu ska jag fortsätta frysa i soffan och kika runt och se om man hittar nått skoj..


BTW, jag vill ha mer bloggar att läs :D Så vill ni byta länkar så skriv i gästboken eller släng in en kommentar. Och anser jag att din blogg e intressan och nått att ha får du en länk här ;)


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 16 oktober 2011 20:22

Håller på att uppdatera  min iphone, fick lite panik när jag såg att ALLA min appar va borta.. men sen rotade jag lite på Itunes och då hittade jag alla.. Sjukt glad blev jag =D

Idag har jag jobbat hela dagen.. Ska jobba i morgon med innan jag e ledig. Hoppas morgon dagen går fort, för det har hela denna helgen gjort..

Tisdag kommer pappi och farmor hit. Onsdag - fredag blir det jobb. Fredag åker jag ner till varberg och ska göra smörgåstårta till min morbror som fyller 30 på lördag ;) Ska göra 4 stycken så jag och Janet ska åka och handla och lägga emellan tårtorna på fredag så dom gottar till sig till fredag. Och på lördag blir det garnering, kalas och sen till älvsered och sen jobbar söndag.


Sitter och kollar på Sommarspelen as kul är det xD Sitter och as garvar..hahah..


Ne nu ska jag dra mig. Köss

Ovido - Quiz & Flashcards