Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2011 20:44

Ne nu skiter jag i detta, stänger av och lägger mig i soffan och kollar på tv och dricker isvatten istället ;) Nyttig som jag e :P


I morgon blir det jobb HELA dagen, samma på onsdag.. Sen får man ju inte missa Desperate Housewives imorgon och Grey's Anatomy på onsdag ;)
Satt och kollade lite på CDON och jag blir helt sjuk av att sitta och kolla där.. Vill ha grey's, DH, glee, Criminal Minds, How I Meet Your Mother.. Meeen, det får vänta.. Får betala bilen först och kanske nån resa ;)

Puss & Kram sov gott =)

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2011 19:18

Nu har vi ätit och är mätta och belåtna.
Det blev en LCHF kyckling gryta á la A.Ekdal ;) Och då menar jag inte min mor för hon e nog bland den latast matlagaren i världen ;) Sorry mamma, men det är sant ^^, Det ska gå så fort som möjligt för henne ;)

Och jag har ju gott Hotell Och Restaurang, så jag e van vid att mat tar tid att laga ;) Så jäkla tråkigt att det bara tar typ 15 minuter att äta upp det sen med :/

Men men ^^,

Blev lite vila i sängen efter maten. Det va sjukt gott..


Nu sitter jag och kollat på Family Guy.. Älsklingen står i duschen.. Sen blir det bara mys i soffan..

Jobba i morgon och Seaten ska in på lite service i morgon med :)


Nu ska jag dra mig =) Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2011 15:07

Tappade suget lite nu.. Har fått gjort några sidor iallafall.. och här ser ut som kriget som vanligt.. Meen, det är snabbt städat. Ska dammsuga av här en snabb vända med.. Måste diska och komma på vad vi ska ät för mat..

Har nada aning nu alltså.. Tänkte jag skulle pausa OC med och gå och diska och sen kanske fortsätta om insperationen kommer tillbaka..


Men några sidor har jag fått gjort iaf =)

NU diska puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2011 13:37

Nu har jag kollat färdigt på Burlesque , sjukt bra film ;)

Och även fått ett uppdrag av min morbror, och det är att jag ska fixa smörgåstårtor till hans 30 års kalas.. som är om drygt 2 veckor ><

Så har suttit och planerat lite, typ vad det ska vara i dom och så ;) tror jag har fixat det mesta faktiskt :P Nu ska dom bara få åka och handla allt.. Moahahaha ;)
Men det är sånt man får räkna med..


Nu ska jag faktiskt börja med Wilmas julklapp ;)


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2011 11:00

Hej bloggen..

Hur e det idag? Här e allt bra. Lite trött bara.. Har precis kollat på ett avsnitt av modelljakten, det hackar och e dålig bild så jag antar att det är min data som inte är den nyaste på jorden.. Idag ska jag inte göra så mkt faktiskt.. Ska gå ner och slänga skräpet och så ska jag nog skriva ut lite recept och fixa wilmas julklapp ;)

Fryser gör jag med.. Ska diska sen oxå..


Försöka hitta lite mer LCHF recept ^^, Sen får vi se, kanske skriver ner lite cupcakes recept med ;)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards